Temat jest zgłoszony do supportu Inserta 4.11.2021.
Został dokupiony pakiet konsultanta.
Każą czekać.
Wiesz co "kupiłeś", zapoznałeś się z regulaminem tej usługi ? Czego oczekiwałeś za 150-200 zł netto za rok - nie za miesiąc, nie za godzinę ?
Znaleźli "większy problem"
Nowy ład, KSeF - coś Ci to mówi ? Nadmienię, że to nie jest pomysł Insertu czy zmowa producentów oprogramowania...
US nie poczeka, muszę się rozliczyć.
Od lat powtarzamy na forum - to użytkownik decyduje o tym jak wdraża i serwisuje programy, nie Insert, nie Partnerzy i ewentualne pretensje należy kierować we właściwym kierunku.
--
Co do poruszanego problemu, mam jednego (jedynego) klienta z podobną ilością dokumentów, który mnie nie słucha i ciągle wymienia dane z biurem poprzez pliki epp, nie ujawniły się u niego takie problemy, więc jak sugerował @candy zamiast się domyślać, wyciągać błędne wnioski, polecam skupić się na problemie, wyjaśnić go i podzielić się informacjami z innymi użytkownikami forum.
Jako obejście można spróbować podzielić dane na mniejsze okresy.
Inne obejście to w ogóle nie przekazywać tych danych do księgowości, tylko wyciągnąć zestawieniem dane z Subiekta i ręcznie wypełnić deklarację (jak rozumiem w Twoim przypadku będą to 2 wpisy na 3 miesiące).