Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: volvman w Wrzesień 18, 2019, 22:26:31

Tytuł: Zamówienia do dostawców - rozszerzenie
Wiadomość wysłana przez: volvman w Wrzesień 18, 2019, 22:26:31
Hej, z góry przepraszam bo podejrzewam, że taki wątek już się pojawił, natomiast nie mogłem go znaleźć w wyszukiwarce.

Firma zamawia towar od wielu dostawców, niektóre te same towary potrafią być zamawiane u kilku z nich. Potrzebne jest mi rozwiązanie, które po pierwsze pozwala  ustawić dostawcę i pokazać towary, które można u niego zamówić (najlepiej wraz z rozchodem z jakiegoś okresu). Najlepiej gdyby to rozwiązanie dopasowywało dostawców na podstawie wcześniejszych faktur zakupu a nie "podstawowego dostawcy". Ideałem byłoby gdyby pokazał najtańszego dostawcę. Może sugerować ilości do zamówienia na podstawie rozchodu.
Będę wdzięczny za pomoc w znalezieniu takiego rozwiązania.
Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Zamówienia do dostawców - rozszerzenie
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Wrzesień 19, 2019, 09:01:58
Spytaj swojego dostawcę programu, przejrzyj katalog rozwiązań partnerskich na stronie Insertu.
Tytuł: Odp: Zamówienia do dostawców - rozszerzenie
Wiadomość wysłana przez: volvman w Wrzesień 19, 2019, 09:58:05
Mam te kroki już za sobą, dostawca nie znał takich rozwiązań a szukanie na stronie Insertu nie dało pewnych odpowiedzi bo opisy są dosyć skąpe.
Liczyłem na to, że ktoś z użytkowników przerabiał już temat i ma coś sprawdzonego.
Tytuł: Odp: Zamówienia do dostawców - rozszerzenie
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Wrzesień 19, 2019, 10:20:49
Czy na prawdę ciągle uważasz, że inni użytkownicy w ten sam sposób generują zamówienia do dostawców, zwłaszcza, że już zapoznawałeś się z "gotowymi" rozwiązaniami, czyli wykorzystywanymi przez innych użytkowników i nie spełniają Twoich oczekiwań ?

Ogólnie nie ma prostych/powtarzalnych rozwiązań do generowania zamówień do dostawców, są to wyjątkowo indywidualne potrzeby uzależnione od wielu czynników jak sposób gromadzenia danych w Subiekcie, specyfika branży czy sposób wymiany danych z dostawcami (import cen czy stanów magazynowych)... Teraz pracuję na rozwiązaniem tego typu, które działa on-line, na bieżąco wychwytuje zmiany stanu magazynowego poniżej stanu minimalnego i zejścia do zera, dla jednych dostawców zamówienia są generowane co godzinę, dla innych mają być generowane raz dziennie, założenia zmieniają się/rozszerzają po uruchomieniu kolejnej funkcjonalności kiedy widać ile czasu już się zaoszczędziło i ile jeszcze można zaoszczędzić...

Jeśli nie udało się znaleźć gotowego rozwiązania to należy zamówić modyfikację istniejącego lub całkowicie nowe rozwiązanie, wcześniej należy spróbować dokładnie opisać czego się chce bo te kilka zdań na forum to niewiele...

Oczywiście nikomu nie zabraniamy dzieleniem się doświadczeniem tylko przypominam, aby konkretne rozwiązania/propozycje kierować na PW.