Autor Wątek: Zawieszone stanowiska  (Przeczytany 1764 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Radef

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 51
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Zawsze najnowsza :-D
Zawieszone stanowiska
« dnia: Grudzień 06, 2021, 14:48:35 »
Dzień dobry,
W piątek Subiekt zaskoczył nas komunikatem jak w załączniku.
Nie zawieszaliśmy żadnych stanowisk, nie wiem co jest grane a Insert zgłoszenia obsługuje jakby szły papierowym listem za pośrednictwem poczty polskiej...

Z góry dzięki za konstruktywne sugestie.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Zawieszone stanowiska
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 06, 2021, 17:50:59 »
Najpierw dowiedz się kto i dlaczego zawiesił te licencje, a później opisz to na forum, nie słyszałem jeszcze o takich pomyłkach ze strony firmy Insert, ale wiele raz słyszałem "ja tego nie zrobiłem" ;)
Daniel, Białystok.

Offline Radef

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 51
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Zawsze najnowsza :-D
Odp: Zawieszone stanowiska
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 08, 2021, 11:48:22 »
Najpierw dowiedz się kto i dlaczego zawiesił te licencje, a później opisz to na forum, nie słyszałem jeszcze o takich pomyłkach ze strony firmy Insert, ale wiele raz słyszałem "ja tego nie zrobiłem" ;)

Bardzo dziękuję za tą niezwykle merytoryczną pomoc. Szczególnie, że parę złotych już u Pana wydałem...

Wbrew tej merytorycznej odpowiedzi problem był po stronie Insertu. Niestety wymagało to wiszenia na linii telefonicznej, bo od piątku nie miałem odpowiedzi na zgłoszenie. Co ciekawe problem powstał niedawno, chyba po przedłużeniu abonamentu.


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Zawieszone stanowiska
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 08, 2021, 12:28:59 »
Bardzo dziękuję za tą niezwykle merytoryczną pomoc.

Nie sprzedałem Panu programów, nie sprzedałem Panu tego abonamentu, więc nie mogłem sprawdzić niczego więcej, podzieliłem się swoim doświadczeniem - czego więcej Pan oczekiwał ? :o

Skoro zna już Pan odpowiedzi to proszę napisać jakiej innej odpowiedzi, uznanej za merytoryczną mogłem udzielić w takiej sytuacji ?

Szczególnie, że parę złotych już u Pana wydałem...

Rzeczywiście, 80 zł netto w 2015 roku i 450 zł netto w marcu 2018 na rozwiązania dodatkowe - nie mamy umowy serwisowej, za żadną pomoc na forum nie poprosił Pan o fakturę, nie korzysta Pan z naszych usług serwisowych poza forum, nawet nie przedłuża Pan abonamentów w naszej firmie, gdzie cena dla Pana by się nie zmieniła, a nam zostałoby kilka zł prowizji - czego więcej Pan oczekuje w takiej sytuacji ?

Wbrew tej merytorycznej odpowiedzi problem był po stronie Insertu. Niestety wymagało to wiszenia na linii telefonicznej, bo od piątku nie miałem odpowiedzi na zgłoszenie. Co ciekawe problem powstał niedawno, chyba po przedłużeniu abonamentu.

Jakie "wbrew" ? :o Proszę przeczytać co napisałem - a napisałem, że nie słyszałem problemach po stronie firmy InsERT, co nie wyklucza tego, że mogło mieć to miejsce. Chętnie poznałbym szczegóły problemu.
Daniel, Białystok.

Offline Radef

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 51
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Zawsze najnowsza :-D
Odp: Zawieszone stanowiska
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 08, 2021, 18:19:05 »
Bardzo dziękuję za tą niezwykle merytoryczną pomoc.

Nie sprzedałem Panu programów, nie sprzedałem Panu tego abonamentu, więc nie mogłem sprawdzić niczego więcej, podzieliłem się swoim doświadczeniem - czego więcej Pan oczekiwał ? :o

Skoro zna już Pan odpowiedzi to proszę napisać jakiej innej odpowiedzi, uznanej za merytoryczną mogłem udzielić w takiej sytuacji ?

Szczególnie, że parę złotych już u Pana wydałem...

Rzeczywiście, 80 zł netto w 2015 roku i 450 zł netto w marcu 2018 na rozwiązania dodatkowe - nie mamy umowy serwisowej, za żadną pomoc na forum nie poprosił Pan o fakturę, nie korzysta Pan z naszych usług serwisowych poza forum, nawet nie przedłuża Pan abonamentów w naszej firmie, gdzie cena dla Pana by się nie zmieniła, a nam zostałoby kilka zł prowizji - czego więcej Pan oczekuje w takiej sytuacji ?

Wbrew tej merytorycznej odpowiedzi problem był po stronie Insertu. Niestety wymagało to wiszenia na linii telefonicznej, bo od piątku nie miałem odpowiedzi na zgłoszenie. Co ciekawe problem powstał niedawno, chyba po przedłużeniu abonamentu.

Jakie "wbrew" ? :o Proszę przeczytać co napisałem - a napisałem, że nie słyszałem problemach po stronie firmy InsERT, co nie wyklucza tego, że mogło mieć to miejsce. Chętnie poznałbym szczegóły problemu.

Ja szanuję swoich klientów, wszystkich klientów.... Taką już mam wadę fabryczną.
A wpis (cytuję):  "Najpierw dowiedz się kto i dlaczego zawiesił te licencje, a później opisz to na forum, nie słyszałem jeszcze o takich pomyłkach ze strony firmy Insert, ale wiele raz słyszałem "ja tego nie zrobiłem" ;)" jest mało sympatyczny i ewidentnie sugeruje kto jest "be" i po co w ogóle zaśmieca forum.

Dla przykładu napiszę jak mógłby wyglądać merytoryczny wpis:
Nigdy nie słyszałem o takim problemie po stronie Insert. Można sprawdzić czy nie zostały zawieszone licencje tylko przez kontakt z Insert. Zgłoszenia przez formularz to nie najlepszy pomysł bo bardzo długo czeka się na odpowiedź. Najlepiej jednak zadzwonić do nich, nawet jak będzie wisiało się 45 minut na słuchawce.





 

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Zawieszone stanowiska
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 08, 2021, 19:18:21 »
Ja szanuję swoich klientów, wszystkich klientów.... Taką już mam wadę fabryczną.

Co za szczerość, czyli mnie Pan nie szanuje, gdyż nie jestem Pana klientem (brak odpowiedzi na moje pytania odbieram jako jego brak). Jak widać ja dla odmiany szanuję wszystkich i pomagam niezależnie, czy są moimi klientami, czy też nie.

A wpis (cytuję):  "Najpierw dowiedz się kto i dlaczego zawiesił te licencje, a później opisz to na forum, nie słyszałem jeszcze o takich pomyłkach ze strony firmy Insert, ale wiele raz słyszałem "ja tego nie zrobiłem" ;)" jest mało sympatyczny i ewidentnie sugeruje kto jest "be" i po co w ogóle zaśmieca forum.

Uważam, że pomoc przede wszystkim powinna być merytoryczna (taką przynajmniej ja chciałbym otrzymywać pomoc, interesują mnie efekty, a nie sympatyczne słówka i zostawienie mnie z nierozwiązanymi problemami)... Poza tym nie uważam, że moja wypowiedź taka nie była, to "be" i "zaśmiecanie forum" to Pana błędne i obraźliwe domysły, niczego takiego nie pomyślałem i nie chciałem sugerować... Zwracam też uwagę na zakończenie mojej wypowiedzi - z przymrużeniem oka.

Dla przykładu napiszę jak mógłby wyglądać merytoryczny wpis:
Nigdy nie słyszałem o takim problemie po stronie Insert. Można sprawdzić czy nie zostały zawieszone licencje tylko przez kontakt z Insert. Zgłoszenia przez formularz to nie najlepszy pomysł bo bardzo długo czeka się na odpowiedź. Najlepiej jednak zadzwonić do nich, nawet jak będzie wisiało się 45 minut na słuchawce.

Serio, uważa Pana tracenie czasu na zgłoszenia przez formularz Insertu i wiszenie na infolinii Insertu za "merytoryczną poradę" ? :o Napisałem jak unikać takich problemów i nie tracić czasu na ich rozwiązywanie bez ponoszenia dodatkowych kosztów finansowych i to nie było "merytoryczne" ? Woli Pan i rodzi innym, aby dokładali sobie pracy i potencjalnych problemów, zamiast ich unikali ? Z takim podejściem niestety moja logika nie daje sobie rady.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2021, 19:21:07 wysłana przez dkozlowski »
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Zawieszone stanowiska
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 08, 2021, 19:18:21 »