Witam
Mam małą masarnie czyli produkuje kiełbaski itp.
Mój nadzór upiera się abym prowadził dokładny rozchód mięsa i przypraw wykorzystanego do produkcji każdego dnia … bez sensu i za kare
A wiec przykład receptury:
Parówka (PLU:13):
- Mięso z szynki 50kg
- Mięso tłuste 50kg
-- Sól 2kg
-- Pieprz czarny 0,25kg
-- Gałka muszkatołowa 0,15kg
-- Cukier 0,2 kg
z pierwszego magazynu pobiera się mięso, z drugiego przyprawy, a gotowy produkt ląduje w trzecim magazynie
zamysł który urodził się dzisiejszego popołudnia jest taki że:
przechodzę na magazyn trzeci i tam dodaje PW z ilościami wyprodukowanej partii, a program sam pomniejsza stan z magazynu 1 i 2 generując w nich rozchód.
Zmieniłbym Towar na Komplet ale nie jest to aktywne (pamiętam że kiedyś mogłem to zmieniać, zanim dorobiłem się Rachmistrza i musiałem wgrać nowszą wersję bazy), dodanie nowego kompletu da się zrobić .
Czy Subiekt jest w stanie wykonać takie działanie ? No i najważniejsze jak się do tego zabrać ?
Z poważaniem