Autor Wątek: BŁĄD WYŚWIETLANIA LISTY - KONTRAHENCI i ZAMÓWIENIA W INFORMATORZE TOWARÓW  (Przeczytany 3808 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline stiglog

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Gestor GT - 1.30
Witam,

Spotkał się ktoś z takim problemem jak w załączniku? Może ktoś zna jakieś inne, opcje, kolejność, którą trzeba wykonać, zestawienie, które coś przywróci?

Próbowałem już wykonać takie działania (te kroki dostałem od producenta oprogramowania):
- założyć nowego użytkownika w systemie Windows z prawami administratora i przelogować się na niego
- w programie Subiekt GT założyć nowego użytkownika i przelogować się
- w programie wybrać górne menu Widok-Przywróć domyślne moduły
- proszę wybrać na liście kontrahentów przywróć domyślne ustawienia
- w module kontrahenci proszę wybrać dużą strzałkę (trójkąt) w dół- przywróć domyślne ustawienia filtrów
- będąc w informatorze towaru proszę zawęzić filtry (ustawić na bieżący dzień) i sprawdzić czy nadal jest problem z wszystkimi zakładkami
- na skrócie programu wyłączyć skalowanie ekranu do ustawień wysokiej rozdzielczości
- wykonać zestawienie czyszczące, które przywróci wszystkie ustawienie domyślne użytkowników (w linku znajduję się opis : https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1011.html
« Ostatnia zmiana: Listopad 21, 2017, 09:27:38 wysłana przez stiglog »

Offline stiglog

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Gestor GT - 1.30
Drugi załącznik.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17067
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Spotkałem się, ale może to mieć wiele przyczyn - uszkodzenie bazy danych, problemy wydajnościowe, więc przez forum można sobie pozgadywać, jednym z pierwszych punktów na Twojej liście powinien być kontakt z dostawcą programu w celu analizy problemu w miejscu występowania.
Daniel, Białystok.

Offline stiglog

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Gestor GT - 1.30
Dzięki za szybką odpowiedź :) oczywiście pierwszy krok już wykonałem

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17067
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
To po co kolejne, w większości całkowicie zbędne, które nie mają związku z problemem ? :o
Daniel, Białystok.

Offline stiglog

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Gestor GT - 1.30
Może tak, te kroki, które opisałem powyżej otrzymałem od dostawcy oprogramowania i one nie zadziałały. Jeśli są zbędne cóż, ja je dostałem, zrobiłem i nie działa, więc szukam innego pomysłu, poza wysłaniem im bazy danych.


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17067
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Przez "dostawcę programu" rozumiem kogoś kto zapewni również wsparcie i serwis, a nie same pudełko z programem, a Twój opis wskazuje, że takiego nie posiadasz.
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Może tak, te kroki, które opisałem powyżej otrzymałem od dostawcy oprogramowania i one nie zadziałały. Jeśli są zbędne cóż, ja je dostałem, zrobiłem i nie działa, więc szukam innego pomysłu, poza wysłaniem im bazy danych.
Kupiłeś bezpośrednio w Insercie? To musisz mieć świadomość, że ten sprzedawca nie prowadzi opiekł i wparcia poza konsultacjami telefonicznymi, które są jakie są.
Jeśi kupiłeś od innego sprzedawcy, to regułą jest świadczenie opieki posprzedażnej. Przynajmniej u sprzedawców mających status partnera Insert, co można sprawdzić na stronie Insertu. Kupują taki program zawsze powinno się pomyśleć o tym, co dalej. Bo kupno najtaniej, np. allegro, związane jest z tym. że pozostajesz z programem sam. Nie zawsze to, co najtaniej, jest opłacalne.

Co do meritum czasami pomaga odinstalowanie GT, bez ruszania serwera SQL, usuniecie folderów GT, wyczyszczenie wpisów w Rejestrze Windows i instalacja na nowo. Ale jeśli to uszkodzenie bazy, to już inna bajka i bez pomocy wykwalifikowanej się nie obejdzie, A to kosztuje.

Offline pir

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 302
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: zazwyczaj aktualna chyba że czekam na jakąś poprawkę
Miałeś może ustawione formatowanie warunkowe w module Kontrahenci?

Offline stiglog

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Gestor GT - 1.30
Miałeś może ustawione formatowanie warunkowe w module Kontrahenci?

Zgadza się :)) Nie chciało mi pokazać, ale skorzystałem z klawiszowego skrótu ctr+shiht+F i kontrahenci zadziałali.

Może jak przelogujemy komputery, to zadziała na informatorze w towarach.

Offline stiglog

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Gestor GT - 1.30
Odp: BŁĄD WYŚWIETLANIA LISTY - KONTRAHENCI i ZAMÓWIENIA W INFORMATORZE TOWARÓW
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 21, 2017, 13:24:55 »
Tu niestety ten skrót nie działa.

Offline pir

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 302
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: zazwyczaj aktualna chyba że czekam na jakąś poprawkę
Odp: BŁĄD WYŚWIETLANIA LISTY - KONTRAHENCI i ZAMÓWIENIA W INFORMATORZE TOWARÓW
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 21, 2017, 16:57:56 »
Miałem ostatnio kilka sytuacji, gdy użytkownik zwykłym zapisem do kartoteki był w stanie rozwalić widok.
Insert niedostatecznie oprogramował obsługę formatowania warunkowego i gdy zapytanie SQL się na czymś wysypuje, to uniemożliwia wyświetlenie danego widoku.
Pomaga wyłączenie formatowania, lub usunięcie z poziomu SQL kolidującej wartości.

Co do informatora, to raczej będzie temat dla serwisanta. Zgadywać mogę jedynie, że może przez analogię gdzieś w bazie jest jakaś wartość, która to powoduje.

Offline stiglog

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Gestor GT - 1.30
Odp: BŁĄD WYŚWIETLANIA LISTY - KONTRAHENCI i ZAMÓWIENIA W INFORMATORZE TOWARÓW
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 22, 2017, 07:11:11 »
Dzięki "Pir" za odpowiedź :)

Niestety właśnie nie działa mi w tej liście (informator towarów i usług, zakładka zamówienia) skrót na formatowanie warunkowe, więc ciężko to sprawdzić, może jakieś polecenie sql.

Offline pir

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 302
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: zazwyczaj aktualna chyba że czekam na jakąś poprawkę
Odp: BŁĄD WYŚWIETLANIA LISTY - KONTRAHENCI i ZAMÓWIENIA W INFORMATORZE TOWARÓW
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 22, 2017, 14:03:36 »
Tutaj też miałeś włączone formatowanie warunkowe?

Offline stiglog

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Gestor GT - 1.30
Odp: BŁĄD WYŚWIETLANIA LISTY - KONTRAHENCI i ZAMÓWIENIA W INFORMATORZE TOWARÓW
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 22, 2017, 14:16:47 »
Hej dzięki za odpowiedź, szczerze, to nie wiem czy tam było, ale znalazłem w programie serwisowym opcję, która pokazuje wszystkie formatowania i je usunąłem. Jeszcze nie przelobowałem wszystkich użytkowników, ale na ten moment u mnie to niestety nie zadziałało i nie dalej lista się nie wyświetla.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: BŁĄD WYŚWIETLANIA LISTY - KONTRAHENCI i ZAMÓWIENIA W INFORMATORZE TOWARÓW
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 22, 2017, 14:16:47 »