Witam,
Spotkał się ktoś z takim problemem jak w załączniku? Może ktoś zna jakieś inne, opcje, kolejność, którą trzeba wykonać, zestawienie, które coś przywróci?
Próbowałem już wykonać takie działania (te kroki dostałem od producenta oprogramowania):
- założyć nowego użytkownika w systemie Windows z prawami administratora i przelogować się na niego
- w programie Subiekt GT założyć nowego użytkownika i przelogować się
- w programie wybrać górne menu Widok-Przywróć domyślne moduły
- proszę wybrać na liście kontrahentów przywróć domyślne ustawienia
- w module kontrahenci proszę wybrać dużą strzałkę (trójkąt) w dół- przywróć domyślne ustawienia filtrów
- będąc w informatorze towaru proszę zawęzić filtry (ustawić na bieżący dzień) i sprawdzić czy nadal jest problem z wszystkimi zakładkami
- na skrócie programu wyłączyć skalowanie ekranu do ustawień wysokiej rozdzielczości
- wykonać zestawienie czyszczące, które przywróci wszystkie ustawienie domyślne użytkowników (w linku znajduję się opis :
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1011.html