Autor Wątek: Awaryjne przeniesienie danych z subiekta na drugiego kompa, bez użycia narzędzia  (Przeczytany 5396 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SGS_SS

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Witam,

z powodu awarii na naszym głównym komputerze, jesteśmy zmuszeni zrobić formata. Chcielibyśmy przenieść jednak całego subiekta na inny dysk, jednak nie mamy możliwości odpalenia narzędzia "Przenoszenie danych". Czy jest możliwość "skopiować" jakieś pliki z dysku, żeby przenieść go na drugi komputer?

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9211
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Przede wszystkim nie "Przenoszenie danych" tylko "Archiwizator"

Jeżeli to też się nie uruchamia (dlaczego?) to zatrzymać w usługach SQL serwer i skopiować pliki bazy danych (najczęściej w c:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL10.INSERTGT\MSSQL\DATA\)
Sławek, Zduńska Wola

Offline SGS_SS

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Archiwizację bazy danych mamy zrobioną, bo robiliśmy to codziennie na bieżąco. To wystarczy? Nie uruchamiają się wszystkie pliki typu .exe, dlatego nie jesteśmy w stanie nic odpalić.

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9211
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Uruchom z linii poleceń:
wusa.exe /uninstall /kb:2859537

a nastepnie
wusa.exe /uninstall /kb:2872339

Uruchom ponownie  komputer i sprawdź efekty
Sławek, Zduńska Wola

Offline SGS_SS

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Uruchom z linii poleceń:
wusa.exe /uninstall /kb:2859537

a nastepnie
wusa.exe /uninstall /kb:2872339

Uruchom ponownie  komputer i sprawdź efekty

Niestety, żadnej poprawy :)

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9211
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Jaki komunikat błędu masz?

Aktualizacje zostały odinstalowane?
Sławek, Zduńska Wola

Offline SGS_SS

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Komunikat błędu to: "Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc0000005). Kliknij przycisk OK, aby zakończyć aplikację."

A aktualizacje zostały odinstalowane poprawnie

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17064
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Archiwizację bazy danych mamy zrobioną, bo robiliśmy to codziennie na bieżąco. To wystarczy?

Jeśli uda się odtworzyć to wystarczy (sprawdź na innym komputerze).
Daniel, Białystok.

Offline SGS_SS

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Archiwizację bazy danych mamy zrobioną, bo robiliśmy to codziennie na bieżąco. To wystarczy?

Jeśli uda się odtworzyć to wystarczy (sprawdź na innym komputerze).

Zrobiliśmy ją na jeszcze sprawnym kompie. W razie czego mamy również kopie z kilku poprzednich dni. Sprawdzimy to jeszcze na laptopie, dziękuję :)

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9211
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Komunikat błędu to: "Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc0000005). Kliknij przycisk OK, aby zakończyć aplikację."

A aktualizacje zostały odinstalowane poprawnie

To odinstaluj jeszcze tę:

wusa.exe /uninstall /kb:2882822
Sławek, Zduńska Wola

Offline SGS_SS

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Zmieniliśmy komputer na nowy, tam udało się zdearchiwizować subiekta z poprzedniej kopii zapasowej :) Na szczęście obyło się bez cyrków, odzyskiwania bazy danych i tak dalej. Dziękuję wszystkim za pomoc :)

Forum Użytkownikow Subiekt GT