Autor Wątek: Błąd - Nie można zapisać dokumentu  (Przeczytany 11032 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline astralom

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja +1/-1
  • Wersja programu: 1.73
Odp: Błąd - Nie można zapisać dokumentu
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 24, 2018, 17:21:59 »
Problem leży po stronie serwera i/lub sieci. My też się czasem z tym borykamy ale pomaga po prostu próba zapisania.

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1259
  • Reputacja +46/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Błąd - Nie można zapisać dokumentu
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 24, 2018, 17:43:06 »
Problemy sieciowe raczej nie będą się objawiać tylko i wyłącznie na konkretnych rodzajach dokumentów.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17089
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Błąd - Nie można zapisać dokumentu
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 25, 2018, 10:28:00 »
Problem leży po stronie serwera i/lub sieci. My też się czasem z tym borykamy ale pomaga po prostu próba zapisania.

Nie prawda, przyczyn może być więcej, bardzo często są to problemy wydajnościowe generowane przez rozwiązania dodatkowe.
Daniel, Białystok.

Offline astralom

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja +1/-1
  • Wersja programu: 1.73
Odp: Błąd - Nie można zapisać dokumentu
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 29, 2018, 10:08:41 »
Albo po prostu serwer dostaje zadyszki ;)

Offline nobbie

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 134
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.45
Odp: Błąd - Nie można zapisać dokumentu
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 14, 2022, 16:18:51 »
Witam, podepnę się do wątku.

Może przybliżę temat. Klient posiada SGT, centralny serwer, kilka stanowisk loklanych i kilka stanowisk pracujących zdalnie przez RDP. Z niewiadomych mi przyczyn dzisiaj przy próbie zapisu paragonu z użyciem karty płatniczej, w dymku pojawia się komunikat - "nie można zapisać dokumentu" lub w przypadku chęci rozliczenia płatności jako karta pojawia się dymek bez jakiegokolwiek komunikatu, a płatność nie jest rozliczana. Dodam, iż dzieje się tak na kilku magazynach, są magazyny, na których płatności przchodzą bez problemów.

Moje pytanie, gdzie i w jaki sposób szukać przyczyny, gdyż problem powstał "nagle" i robi się przez to niezły bałagan.


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17089
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Błąd - Nie można zapisać dokumentu
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 14, 2022, 17:13:39 »
Przyczyn tego typu problemów należy szukać tam, gdzie są powtarzalne, w miejscu występowania, za pomocą narzędzi pozwalających podglądać działanie programu typu profiler - więc jeśli ktoś pyta, to w praktyce powinien:

W takim razie trzeba sprawdzić, przyczyn może być wiele, więc pozostaje kontakt z dobrym serwisantem, który znajdzie czas.
Daniel, Białystok.

Offline nobbie

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 134
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.45
Odp: Błąd - Nie można zapisać dokumentu
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 14, 2022, 18:18:26 »
Profiler.. Cóź, chyba nic innego nie pozostaje...


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17089
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Błąd - Nie można zapisać dokumentu
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 14, 2022, 18:22:53 »
Ciesz się tym co masz, w nexo pozostaje praktycznie tylko wróżka lub wysłanie bazy danych do producenta.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Błąd - Nie można zapisać dokumentu
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 14, 2022, 18:22:53 »