Witam serdecznie i dziękuje za zaakceptowanie mojej rejestracji. Mam prośbę odnośnie połączenia baz danych subiekta i rewizora. Firma informatyczna przy przenoszeniu księgowości zewnętrznej do rewizora utworzyła nową bazę danych, twierdząc że są zbyt duże różnice w rozrachunkach i że są historycznie jakieś dane, które uniemożliwiają prace od razu na Rewizorze na tej samej bazie. Teraz po roku, przy zwiększonej ilości dokumentów, rozrachunków itp. poprostu łatwiej pracowałoby nam się na 1 bazie. (księgowa wprowadza faktury zakupowe ponownie, ponieważ nie zaciągają jej się do rewizora, ponownie także rozlicza rozrachunki, my to robimy w subiekcie na bieżąco, ona raz na jakiś czas). Po rozmowie z insert, okazuje się że nie da się połączyć baz - trzeba by od początku wszytko wpisać do Rewizora. Jak w takim przypadku będa się zachowywać rozrachunki? czy jesli my wprowadzimy rozrachunek w subiekcie będzie on widoczny w rewizorze, i na odwrót i będą się synchronizować, czy jeśli ustalimy że rozrachunki są wprowadzane w rewizor, to my w subiekcie nie będziemy mogli wprowadzać rozrachunków? Jest sam początek roku - czy można by było teoretycznie jeszcze się cofnąć zrobić saldo początkowe i zacząć pracować na wspólnej bazie? za pomoc będę wdzięczna, dziękuje