Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: kzfzary w Styczeń 19, 2019, 09:01:32
-
Witam!
Klient zakupił u nas obuwie robocze,następnego dnia przyszedł że chciałby inny model, lecz nie było jego rozmiaru i poprosił o zwrot gotówki. Zabrałem od niego oryginalny Paragon, pytanie brzmi - co teraz mam zrobić w subiekcie i poza nim ? Pisać jakieś korekty ręcznie? pomoże ktoś w tej sprawie?
Pozdrawiam :)
-
Wypisz zwrot
-
Mógłbyś kolego rozwinąć swoją odpowiedź? Napisać konkretnie?
-
Sprzedaż -> Zwroty detaliczne -> Dodaj zwrot -> poszukaj paragon na liście -> Zapisz :)
lub
lista paragonów -> wyszukaj paragon -> prawy przycisk myszy -> wypisz zwrot
-
O jaki stopień konkretności chodzi?
Czy taki opis jest wystarczający?
Ustawiwszy się uprzednio na zwracanym paragonie kliknij weń prawym klawiszem myszki wywołując menu kontekstowe a następnie wybierz opcję "wypisz zwrot"
-
Tak, teraz jest konkretnie napisane :) Dziękować !
-
Na drugi raz proponuję zastosować złotą myśl "Jeśli nie wiesz co zrobić, to naciśnij prawy klawisz myszy i poczytaj"
W przypadku paragonu działa idealnie:
Warto oczywiście kursor ustawić gdzieś z sensem ;)