Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: kzfzary w Styczeń 19, 2019, 09:01:32

Tytuł: Zwrot Towaru - Zwrot Pieniędzy
Wiadomość wysłana przez: kzfzary w Styczeń 19, 2019, 09:01:32
Witam!

Klient zakupił u nas obuwie robocze,następnego dnia przyszedł że chciałby inny model, lecz nie było jego rozmiaru i poprosił o zwrot gotówki. Zabrałem od niego oryginalny Paragon, pytanie brzmi - co teraz mam zrobić w subiekcie i poza nim ? Pisać jakieś korekty ręcznie? pomoże ktoś w tej sprawie?
Pozdrawiam :)
Tytuł: Zwrot Towaru - Zwrot Pieniędzy
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Styczeń 19, 2019, 09:15:24
Wypisz zwrot
Tytuł: Odp: Zwrot Towaru - Zwrot Pieniędzy
Wiadomość wysłana przez: kzfzary w Styczeń 19, 2019, 09:24:18
Mógłbyś kolego rozwinąć swoją odpowiedź? Napisać konkretnie?
Tytuł: Odp: Zwrot Towaru - Zwrot Pieniędzy
Wiadomość wysłana przez: socha86 w Styczeń 19, 2019, 09:53:04
Sprzedaż -> Zwroty detaliczne -> Dodaj zwrot -> poszukaj paragon na liście -> Zapisz :)
lub
lista paragonów -> wyszukaj paragon -> prawy przycisk myszy -> wypisz zwrot
Tytuł: Zwrot Towaru - Zwrot Pieniędzy
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Styczeń 19, 2019, 09:56:33
O jaki stopień konkretności chodzi?
Czy taki opis jest wystarczający?

Ustawiwszy się uprzednio na zwracanym paragonie kliknij weń prawym klawiszem myszki wywołując menu kontekstowe a następnie wybierz opcję "wypisz zwrot"
Tytuł: Odp: Zwrot Towaru - Zwrot Pieniędzy
Wiadomość wysłana przez: kzfzary w Styczeń 19, 2019, 10:22:49
Tak, teraz jest konkretnie napisane :) Dziękować !
Tytuł: Odp: Zwrot Towaru - Zwrot Pieniędzy
Wiadomość wysłana przez: candy w Styczeń 19, 2019, 11:52:44
Na drugi raz proponuję zastosować złotą myśl "Jeśli nie wiesz co zrobić, to naciśnij prawy klawisz myszy i poczytaj"
W przypadku paragonu działa idealnie:

Warto oczywiście kursor ustawić gdzieś z sensem  ;)