Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: martyna1996 w Październik 11, 2015, 13:21:11

Tytuł: Zwrot w sprzedaży detalicznej
Wiadomość wysłana przez: martyna1996 w Październik 11, 2015, 13:21:11
Witam, zwracam się z pytaniem czy jest możliwość usunięcia zwrotu z paragonu(sprzedaż detaliczna)? Jeśli tak to jak to zrobić, bo nawet nie można usunąć subiekta z danego dnia.
Tytuł: Odp: Zwrot w sprzedaży detalicznej
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Październik 11, 2015, 13:33:30
Witam, zwracam się z pytaniem czy jest możliwość usunięcia zwrotu z paragonu(sprzedaż detaliczna)? Jeśli tak to jak to zrobić,

Należy zaznaczyć dokument i wybrać przycisk "Del", jeśli towar z ZW został sprzedany to trzeba go przywrócić na stan, może być pomocny jeden z ostatnich wątków: http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/nieprawidlowo-wprowadzna-skorygowana-faktura/ (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/nieprawidlowo-wprowadzna-skorygowana-faktura/).

bo nawet nie można usunąć subiekta z danego dnia.

O czym piszesz ?
Tytuł: Zwrot w sprzedaży detalicznej
Wiadomość wysłana przez: martyna1996 w Październik 11, 2015, 13:38:34
Niestety, nie chce się usunąć, wyskakuje informacja "Dokument nie może zostać usunięty, ponieważ dostawy dla niektórych pozycji zostały zmodyfikowane"
Tytuł: Odp: Zwrot w sprzedaży detalicznej
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Październik 11, 2015, 13:40:14
Przeczytaj raz jeszcze co napisałem tylko do końca.
Tytuł: Odp: Zwrot w sprzedaży detalicznej
Wiadomość wysłana przez: martyna1996 w Październik 11, 2015, 13:57:32
Jak mam przywrócić towar na stan?
Tytuł: Odp: Zwrot w sprzedaży detalicznej
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Październik 11, 2015, 14:04:15
Przecież podałem link wątku, który to opisuje... Jeśli przeczytasz i się zastosujesz to na pewno rozwiążesz swój problem.
Tytuł: Odp: Zwrot w sprzedaży detalicznej
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Październik 11, 2015, 14:06:33
Chyba nie zrozumiałaś sytuacji.

Teraz u Ciebie jest taka:
1. Sprzedajesz towar klientowi 1 (paragon)
2. Klient 1 zwraca towar (zwrot)
3. Zwrócony towar kupuje klient 2
4. Klient 1 przychodzi po zwrócony towar (bo jest niezdecydowany), i Ty chcesz usunąć zwrot. Problemem jest to, że nie możesz usunąć zwrotu bo tego towaru już nie ma.

Czy nie jest rozwiązaniem wypisanie ponownie paragonu?

Innym rozwiązaniem jest wycofanie skutku magazynowego na dokumentach zawierających zwrócony towar, usunięcie zwrotu a następnie wywołanie skutku magazynowego na wspomnianych dokumentach.
Tytuł: Odp: Zwrot w sprzedaży detalicznej
Wiadomość wysłana przez: martyna1996 w Październik 11, 2015, 14:28:11
Przy próbie cofnięcia skutku magazynowego pojawia się taki komunikat.
Tytuł: Odp: Zwrot w sprzedaży detalicznej
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Październik 11, 2015, 14:35:25
Masz cofnąć skutek nie na zwrocie tylko na dokumentach, na których sprzedałaś ten zwrócony towar.
Tytuł: Odp: Zwrot w sprzedaży detalicznej
Wiadomość wysłana przez: martyna1996 w Październik 11, 2015, 14:37:42
Kolejny komunikat
Tytuł: Odp: Zwrot w sprzedaży detalicznej
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Październik 11, 2015, 14:49:24
Bo kolejny raz nie robisz tego co radzimy... Do paragonu numer 210 został wystawiony zwrot numer 12, a miałaś wycofać skutek magazynowy na dokumencie, na którym został sprzedany towar przyjęty zwrotem numer 12... Jak znaleźć ten dokument opisałem we wskazanym wcześniej wątku (drzewo rozchodów), Sławek podał tam też drugą możliwość (ruch towaru)... Powtórzę się:

Przecież podałem link wątku, który to opisuje... Jeśli przeczytasz i się zastosujesz to na pewno rozwiążesz swój problem.