Autor Wątek: Brak cen  (Przeczytany 8169 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MaciejL

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: SubiektGT 1.44 SP1 HF1
Brak cen
« dnia: Sierpień 21, 2016, 21:58:55 »
Witam

Przenosiłem dziś bazę z jednego komputera na drugi, lokalnie wszystko działa jak należy ale niestety na vendero wszystko się posypało.
Vendero zażądało aktualizacji synchronizatora, aby móc zacząć korzystać z niego na nowym komputerze. Po wykonaniu synchronizacji wyświetlają się towary , natomiast cen poniżej już nie ma. Zniknęła nawet opcja dodania do koszyka  :-[

Offline Przemon

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro
Odp: Brak cen
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 22, 2016, 15:02:54 »
Kiedyś miałem ten sam przypadek.
Musisz odznaczyć produkty ze sklepu ->wykonać synchronizację->zaznaczyć produkty do vendero->wykonać synchronizację

spróbuj pierw na jednym produkcie. U mnie pomogło.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Brak cen
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 22, 2016, 15:02:54 »