Forum Użytkownikow Subiekt GT

Programy satelitarne => Vendero => Wątek zaczęty przez: MaciejL w Sierpień 21, 2016, 21:58:55

Tytuł: Brak cen
Wiadomość wysłana przez: MaciejL w Sierpień 21, 2016, 21:58:55
Witam

Przenosiłem dziś bazę z jednego komputera na drugi, lokalnie wszystko działa jak należy ale niestety na vendero wszystko się posypało.
Vendero zażądało aktualizacji synchronizatora, aby móc zacząć korzystać z niego na nowym komputerze. Po wykonaniu synchronizacji wyświetlają się towary , natomiast cen poniżej już nie ma. Zniknęła nawet opcja dodania do koszyka  :-[
Tytuł: Odp: Brak cen
Wiadomość wysłana przez: Przemon w Sierpień 22, 2016, 15:02:54
Kiedyś miałem ten sam przypadek.
Musisz odznaczyć produkty ze sklepu ->wykonać synchronizację->zaznaczyć produkty do vendero->wykonać synchronizację

spróbuj pierw na jednym produkcie. U mnie pomogło.