Forum Użytkownikow Subiekt GT
Programy satelitarne => Vendero => Wątek zaczęty przez: bela22 w Październik 20, 2016, 19:44:52
-
witam
dziś zainstalowałem na próbę vendero i taki błąd wywali mi na synchronizacji po dodaniu zamówienia dotyczy fv i paragonu
rozszerzenie numeru jest wyłączone w parametrach numeracji dokument nie został utworzony
co zrobiłem źle lub co muszę zrobić by zamówienie trafiło do subiekta wystawiło odpowiedni dokument a potem do sello
-
A spróbowałeś najprostszego i włączyłeś rozszerzenie numeru w parametrach numeracji dla tych typów dokumentów?
Jeśli nie to spróbuj i zamelduj o wynikach.
-
mam tak
-
Pozostałe typy też tak mają?
W szczególności ZK.
Nie wiem co jest źródłem problemu, ale zawsze warto sprawdzić czy nie to co najprostsze.
-
ok jak poprawiłem w ZK numerację to wskoczyły zamówienia do subiekta
choć teraz kolejny problem jak je przenieść do sello ?
-
ok jak poprawiłem w ZK numerację to wskoczyły zamówienia do subiekta
choć teraz kolejny problem jak je przenieść do sello ?
Nie ma możliwości (i potrzeby) przenoszenia ich do Sello, po prostu zrealizuj je w Subiekcie.
-
w sello musisz mieć włączoną opcję synchronizacji w obie strony z sello do subiekta i z subiekta do sello, w parametrach jest to do włączenia
z tego co pamiętam to nie jest takie proste rozwiązanie ponieważ sello nie ściąga utworzonych przez vendero zamówień ale jak np. utworzysz ręcznie zamówienie to wskoczy do sello.
Nie mogę sobie przypomnieć co było tego przyczyną:) ale na forum sello było to przeze mnie poruszane sprawdź tam
Chris, moim zdaniem to potrzeba jest:)
-
w sello musisz mieć włączoną opcję synchronizacji w obie strony z sello do subiekta i z subiekta do sello, w parametrach jest to do włączenia
z tego co pamiętam to nie jest takie proste rozwiązanie ponieważ sello nie ściąga utworzonych przez vendero zamówień ale jak np. utworzysz ręcznie zamówienie to wskoczy do sello.
Nie mogę sobie przypomnieć co było tego przyczyną:) ale na forum sello było to przeze mnie poruszane sprawdź tam
Chris, moim zdaniem to potrzeba jest:)
Faktycznie, masz rację i to dwukrotnie. Raz, że opcja jest w programie Administracja->Zewnętrzne systemy sprzedaży->Import, a dwa, że potrzeba jest. Jakby nie było, to by nikt nie pytał :)
Dziękuję za wyprowadzenie z niewiedzy, do tej pory nikt o to mnie nie pytał, więc błędnie założyłem, że nie ma.