Autor Wątek: Vendero błąd  (Przeczytany 7776 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline webluki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Sello, Vendero i Rachmistrz
Vendero błąd
« dnia: Październik 17, 2016, 21:29:56 »
Witam Panowie pewnie powinienem wrzucić ten post w zakładce Vendero ale zaryzykuję bo potrzebuję szybko Waszych rad.
[Myślisz, że wrzucenie tam gdzie nie jego miejsce przyśpieszy reakcję?
Robisz tylko bałagan i tyle. Przeniesione do działu Vendero]

Wywala mi błąd Synchronizatora Vendero i zamówienia mi się nie ściągają do Subiekta. Ma ktoś coś podobnego i zna rozwiązanie?
Ps. Gdzie znaleźć Synchronizator w internecie do pobrania bo ostatnio się zaktualizował i już całkiem się popsuło, przed aktualizacją błąd był rzadko.
pzdr
« Ostatnia zmiana: Październik 17, 2016, 22:20:12 wysłana przez admin »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Vendero błąd
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 19, 2016, 11:38:59 »
Byłoby szybciej, gdybyś opisał problem, napisałem jaki to błąd, zamieścił zrzut ekranu, od kiedy występuje (co się zmieniło), czy problem występuje też na innym stanowisku. Nie wspominając o tym że problemy warto wyjaśniać, gdy się pojawiają, zamiast czekać, aż będzie jeszcze gorzej.
Daniel, Białystok.

Offline webluki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Sello, Vendero i Rachmistrz
Odp: Vendero błąd
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 19, 2016, 21:39:52 »
racja Daniel
błąd systemowy- program przestał działać (nie odpowiada), wyrzuca go tylko na stanowisku szefa, od jakiegoś czasu ale nic nie instalowałem specjalnego, ostatnio była aktualizacja synchronizatora i nic to nie dało nawet całkowicie się nie chce włączyć.
wczoraj przeinstalowałem synchronizatora i pomogło o tyle że nadal jest błąd ale rzadziej i ściąga zamówienia do subiekta.

pewnie niewiele to pomoże ale tylko tyle mogę opisać.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Vendero błąd
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 19, 2016, 21:50:51 »
Czyli problem występuje tylko na jednym stanowisku co zawęża obszar poszukiwań. Zaraz prześlę kilka informacji na PW.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Vendero błąd
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 19, 2016, 21:50:51 »