Forum Użytkownikow Subiekt GT
Programy satelitarne => Vendero => Wątek zaczęty przez: Marcin1005 w Wrzesień 19, 2017, 12:06:00
-
Witam,
Czy sklep Vendero synchronizuje status płatności z Payu, Dotpay itp.. Jeżeli płatność została wykonana (klient zapłacił za pomocą np. Payu), to czy w panelu administracyjnym w zakładce Zamówienia, automatycznie pojawi się ta informacja? Jeśli jest to możliwe jak to zrobić z Dotpay?
Pozdrawiam
Marcin
-
Witam.
Podłączam się do pytania, aktualnie pracuję na Vendero i Subiekcie GT 1.50
Zwykłe zamówienia składane w Vendero przechodzą do Subiekta, zamówień z wykorzystaniem PayPal lub DotPay nie ma. Odznaczyłem wszystkie elementy (blokady) po stronie platform płatności ale zamówień nadal nie ma.
Czy ktoś z Wasz spotkał się z podobnym problemem?
Czy to kwestia ustawień po stronie DotPay,PayPal / Vendero / Subiekta GT?
Byłbym wdzięczny za sugestie w którą stronę spojrzeć :).
Pozdrawiam
Marcin.
-
oczywiście ze tak