Autor Wątek: Vendero - "Błąd Sfery GT"  (Przeczytany 3747 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline CUTMAR

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
  • Wersja programu: 1.42
Vendero - "Błąd Sfery GT"
« dnia: Sierpień 26, 2018, 23:32:43 »
Witam.


Mam postawiony sklep na Venderoi SubiektaGT na Windows Serwer 2016 . Uruchomiony z dodatkiem "Witryna dla zaproszonych".
W ustawieniach Vendero mam - wymagaj zmiany statusu do wystawienia dokumentu.

I teraz jak mi klient składa zamówienie i zmienię status to nie mam dokumentu w Subiekcie GT tylko kółko z wykrzyknikiem w Panelu Vendero przy zamówieniu.
Jak je podświetle to mi pokazuje opis "Wystąpił błąd SferyGT"

No skąd skoro Sfery nie mam.

Czy ktoś może pomóc bo nie znam się za bardzo na Vendero ?

Jeszcze udało mi się dojść do błędu z opisem:
"Błąd: Wystąpił błąd 'Nie można zapisać danych kontrahenta z powodu zapisów na jego konta.
 Na taką sytuację wpływają wartości kraju, grupy kontrahentów oraz cech"

Kontrahentów mam tylko zapraszanych z bazy w Subiekcie GT"

Z poważaniem
Marek M
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2018, 23:46:25 wysłana przez CUTMAR »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 14968
  • Reputacja +776/-24
    • Zobacz profil
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Vendero - "Błąd Sfery GT"
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 27, 2018, 09:49:12 »
No skąd skoro Sfery nie mam.

Masz, tylko o tym nie wiesz.

Czy ktoś może pomóc bo nie znam się za bardzo na Vendero ?

To nietypowa sytuacja, więc trzeba wyjaśniać to z producentem, osobiście lub poprzez dostawcę programu. Czy dzieje się tak na innym stanowisku niż serwer ?
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Vendero - "Błąd Sfery GT"
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 27, 2018, 09:49:12 »