Autor Wątek: ABSURD Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem  (Przeczytany 6495 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jan99

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 376
  • Reputacja +2/-3
  • Wersja programu: najnowsza
ABSURD Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem
« dnia: Styczeń 30, 2017, 10:05:18 »
Czy w pomocy pracuje  tylko jeden konsultant  dodzwonienie graniczy w cudem trzeba czekać godzinę lub dłużej , insert nie powinien tak robić  telekonsultant jest płatny więc nie można kazać ludziom tyle czasu czekać

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9210
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: ABSURD Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 30, 2017, 10:12:39 »
Użalasz się czy co?
Napisz do Insertu a nie tutaj - nie ten adresat.
Sławek, Zduńska Wola

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: ABSURD Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 30, 2017, 10:44:31 »
insert nie powinien tak robić  telekonsultant jest płatny więc nie można kazać ludziom tyle czasu czekać

No jak nie można skoro właśnie napisałeś, że InsERT to zrobił i z innych wypowiedzi na forum wiadomo, że to nie pierwszy raz... Nie mniej masz rację, zapłaciłeś to wymagaj, skoro ktoś oferuje usługę i to płatną z góry to powinien się z niej wywiązać, nie jest przy tym istotne, że oferowana jest praktycznie za darmo, przez co jest tak wielu chętnych, że fizycznie nie mają szans się z niej wywiązać. Tylko jak już zauważył Sławek, na tym forum w tym temacie tylko tracisz czas.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: ABSURD Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 30, 2017, 10:44:31 »