myślałam że po problemie ale niestety nie. Zdefiniowałam kalendarz z godzinami wprowadziłam h, jest podpięty do każdego pracownika. ale na wydruku miesięcznej ewidencji czas pracy dalej nie mam wyszczególnione od której h do której jest tylko nominalny czas pracy 8 h i faktyczny czas pracy 8 h.
Ponieważ takie rozwiązanie jest potrzebne w szczególnych przypadkach, to Insert jej nie zaimplementował. Można dorobić wzorzec wydruku własny zawierający takie informacje, ale to musi zrobić ktoś, kto zna i Gratyfikanta i program CR , w którym tworzone są wzorce.
Natomiast dla wymagalności przez "Pana Inspektora" załączam fragment wymagań ojkreślonych przez Głównego Inspektora Pracy:
4. Co powinna zawierać ewidencja czasu pracy?
Podstawowym niezbędnym elementem, który powinna zawierać każda ewidencja czasu pracy, jest liczba godzin pracy, którą pracownik przepracował. Rozporządzenie określa to jako ewidencję pracy w poszczególnych dobach roboczych. Oznacza to jednak konieczność ewidencji każdego przepracowanego przez pracownika czasu, w tym pracy w niedzielę i święta, w porze nocnej, w godzinach nadliczbowych, oraz w dni wolne od pracy wynikające z pięciodniowego tygodnia pracy. Ponadto pracodawca ma obowiązek ewidencjonować dyżury, urlopy, zwolnienia od pracy, oraz inne usprawiedliwione i nieusprawiedliwione nieobecności w pracy, a w stosunku do pracowników młodocianych w ewidencji należy uwzględnić czas ich pracy przy pracach wzbronionych młodocianym, których wykonywanie jest dozwolone w celu odbycia przez nich przygotowania zawodowego.
Jak widać w tych wymaganiach nie ma ani słowa o podawaniu godzin od-do. Tym bardziej, ze jest to określone w Regulaminie firmy.
Jak uważasz, że wymagania "Pana Inspektora" są ponad wszystko, to kombinuj dalej.