Autor Wątek: Jak skonfigurować wszystko do pracy ???  (Przeczytany 9102 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Jak skonfigurować wszystko do pracy ???
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 26, 2015, 23:04:12 »
Nie wystawiasz rachunków, bo ich już w obrocie prawnym nie ma. Wystawiasz faktury z VAT = zw. obowiazkowo dla firm, na żądanie dla osób prywatnych, ale faktury detaliczne do wystawionego wcześniej paragonu.

Offline hatkey

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37 SP6
Odp: Jak skonfigurować wszystko do pracy ???
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 27, 2015, 13:01:50 »
Czyli wystawiam w subiekcie paragon tak jak na screenie?

VAT ma być npo?

Jak dalej zaimportować takie dane do rachmistrza?

« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2015, 14:08:12 wysłana przez hatkey »

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Jak skonfigurować wszystko do pracy ???
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 27, 2015, 15:46:23 »
Czyli wystawiam w subiekcie paragon tak jak na screenie?

VAT ma być npo?

Jak dalej zaimportować takie dane do rachmistrza?
Nie ma stawki npo. Ten skrót jest używany w księgowości w szczególnych przypadkach - nie podlega odliczeniu.
Używasz stawki zw., bo jako nievatowiec jesteś zwolniony z VAT.


Odnośnie importu, to w Rachmistrzu, w tym miejscu z Twojego screena należy dodać zchemat importu dla każdego imortowanego rodzaju dokumentów.
Niestety gotowych schematów nie ma. Ale chyba są w wersji demo z przykładowymi danymi.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Jak skonfigurować wszystko do pracy ???
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 27, 2015, 15:46:23 »