Autor Wątek: Problem z kluczem licencyjnym  (Przeczytany 6155 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cctom

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: aktualna
Odp: Problem z kluczem licencyjnym
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 16, 2018, 15:45:22 »
do Aldo : I rozumiem że jeden Subiekt może obsługiwać wiele podmiotów - w temacie choćby wystawienia faktur ( zależy to od bazy którą otworzymy do pracy). A jak z archiwizacją - jest robiona dla każdej bazy oddzielnie czy dla wszystkich razem??

I jeszcze jedno pytanie:
Zgłosiłem zmianę we wpisie do ewidencji ( dopisanie usługowego prowadzenia ksiąg)  - zwrócę się do Insertu o zmianę licencji.
Po otrzymaniu nowej licencji - co powinienem zrobić najpierw? - odblokować stara bazę do pracy dla wielu podmiotów i dopiero potem dodawać nowe podmioty - czy odwrotnie dodawać nowe podmioty a zmiana licencji dla istniejącej bazy zająć się później( a może jest to wszystko jedno??). Oczywiście - archiwizacja na każdym kroku.

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Problem z kluczem licencyjnym
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 16, 2018, 16:19:27 »
oczywiscie zglosic sie do serwisanta

Offline cctom

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: aktualna
Odp: Problem z kluczem licencyjnym
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 16, 2018, 16:22:23 »
A serwisant odpowie mi, że???

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Problem z kluczem licencyjnym
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 16, 2018, 16:45:45 »
za kwote x zrobi to jak nalezy

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9210
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Problem z kluczem licencyjnym
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 16, 2018, 17:09:01 »
I rozumiem że jeden Subiekt może obsługiwać wiele podmiotów - w temacie choćby wystawienia faktur ( zależy to od bazy którą otworzymy do pracy).

Subiekt jest licencjonowany tylko na podmiot nie na biuro rachunkowe. Czyli jeżeli masz Subiekta zarejestrowanego na Swoje Biuro to możesz na nim prowadzić swoją firmę.
Sławek, Zduńska Wola

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z kluczem licencyjnym
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 16, 2018, 21:00:36 »
Generalnie licencja na biuro rachunkowe pozwala na podanie numeru licencji w wielu podmiotach. Oczywiście zgodnie z ilością podaną w licencji.
Ale każdy podmiot, to osobna baza. A każda baza ma swoje ustawienia archiwizacji i robi archiwum tylko siebie. Innej bazy nie zarchiwizuje.
Czyli jeśli masz 10 podmiotów, to w każdym osobno musisz uruchomić archiwizację.
Do zapanowania nad bazami, archiwizacjami, konwersjami baz, uaktualnianiem numeru aktywacyjnego oraz wieloma innymi potrzebami wynikającymi z pracy biura z wieloma podmiotami służy program Biuro GT.

Offline cctom

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: aktualna
Odp: Problem z kluczem licencyjnym
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 16, 2018, 22:19:28 »
Teraz już tak z ciekawości. Jednopodmiotowy Subiekt i Rachmistrz pracują na "wspólnej" bazie (np. jedna archiwizacja, jedna baza klientów).
Czy po migracji Rachmistrza do wersji dla biura będzie miał taka jak poprzednio komunikację z Subiektem. Co z importem dokumentów do Rachmistrza?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z kluczem licencyjnym
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 16, 2018, 22:23:44 »
Licencja nie ma znaczenia.
Daniel, Białystok.

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Problem z kluczem licencyjnym
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 16, 2018, 23:16:55 »
licencja na subiekta jest na nip klienta, lic na rachmistrza jest na biuro

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z kluczem licencyjnym
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 16, 2018, 23:20:36 »
licencja na subiekta jest na nip klienta, lic na rachmistrza jest na biuro

W kontekście importu danych z Subiekta do  Rachmistrza nie ma to przecież znaczenia.
Daniel, Białystok.

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Problem z kluczem licencyjnym
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 16, 2018, 23:21:28 »
wiem:-) tlumacze jak chlop krowie na rowie:-)

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z kluczem licencyjnym
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 17, 2018, 16:07:05 »
Teraz już tak z ciekawości. Jednopodmiotowy Subiekt i Rachmistrz pracują na "wspólnej" bazie (np. jedna archiwizacja, jedna baza klientów).
Czy po migracji Rachmistrza do wersji dla biura będzie miał taka jak poprzednio komunikację z Subiektem. Co z importem dokumentów do Rachmistrza?
Dodam, że istnieje mozliwość do bazy Subiekta klienta dołożenie Rachmistrza z licencją na biuro rachunkowe. Pracujesz na jednej bazie, masz dostęp do importu dokumentów. Tyle, ze baza bedzie fizycznie u klienta, tylko z Twoim Rachmistrzem, więc musisz mieć do niej jakiś dostęp zdalny.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z kluczem licencyjnym
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 17, 2018, 16:07:05 »