Autor Wątek: Bilans otwarcia - brak wartości w walucie  (Przeczytany 1795 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pigwabest

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowsza GT
Bilans otwarcia - brak wartości w walucie
« dnia: Maj 09, 2018, 12:44:29 »
Witam,

Przenosiłam bilans zamknięcia na bilans otwarcia "automatem". Właśnie zorientowałam się, że nie przeniosły się kwoty w walucie dla kont bilansowych dotyczących rachunków walutowych. Rozrachunkowe przeniosły się z walutą, dlatego nie rozumiem co się zadziało. Z palca trudno to wpisać, bo bym musiała odtworzyć historię wpływów pieniężnych. Co może być przyczyną i jak to naprawić? Proszę o pomoc

Edit:
Odtworzenie historii okazało się szybsze i prostsze niż myślałam. Jednak coś chyba robiłam źle w poprzednim roku, bo biorąc porównaj BO z BZ na kontach w/w pokazuje mi niezgodność. Co mogę źle robić?
« Ostatnia zmiana: Maj 09, 2018, 13:13:16 wysłana przez pigwabest »

Offline raba

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 35
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: Rewizor
Odp: Bilans otwarcia - brak wartości w walucie
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 09, 2018, 15:04:18 »
Jaką kwotę wpisałaś w PLN w BO, wpisana powinna być kwota z uwzględnieniem niezrealizowanej różnicy kursowej na koniec roku.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Bilans otwarcia - brak wartości w walucie
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 09, 2018, 15:04:18 »