Autor Wątek: Brak kontaktu z Insertem przez ich infolinię  (Przeczytany 1979 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Joanna_P

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.34
Brak kontaktu z Insertem przez ich infolinię
« dnia: Luty 11, 2016, 12:13:05 »
Od rana próbuje się dodzwonić na infolinie Inserta. Z rana przy wbiciu się w kolejkę byłam 14, po 40 minutach oczekiwania byłam 10. Na tym moja cierpliwość się skończyła. Teraz próbuje jeszcze raz dzwonić i po wbiciu się w kolejkę jestem 26 !!!

Ile osób to obsługuję? Jedna na 30 000 użytkowników?

Szkoda że abonamenty są takie wysokie a program taki nafaszerowany błędami.


Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4877
  • Reputacja +172/-11
Brak kontaktu z Insertem przez ich infolinię
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 11, 2016, 12:40:58 »
To już wiesz że to nie ma sensu. Zacznij współpracę ze sprawdzonym serwisantem i nie trać czasu na infolinię.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17065
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak kontaktu z Insertem przez ich infolinię
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 11, 2016, 12:42:52 »
Od rana próbuje się dodzwonić na infolinie Inserta. Z rana przy wbiciu się w kolejkę byłam 14, po 40 minutach oczekiwania byłam 10. Na tym moja cierpliwość się skończyła. Teraz próbuje jeszcze raz dzwonić i po wbiciu się w kolejkę jestem 26 !!!

Ile osób to obsługuję? Jedna na 30 000 użytkowników?

Poczytaj i postaraj się wyciągnąć poprawne wnioski: http://www.forumsubiekta.pl/rewizor/sprobuj-sie-dodzwonic-do-telekonsultanta-w-firmie-insert-a-trafi-cie-szlag/

Szkoda że abonamenty są takie wysokie

Podaj jakieś przykłady, jeśli znajdziesz program równie dobry i tańszy to warto pomyśleć o zmianie.

a program taki nafaszerowany błędami.

Postaraj się o minimum obiektywizmu... Błędy zdarzają się we wszystkich programach, a nie tylko Insertu i jest to w pełni normalne, zwrócić uwagę należy na to w jaki sposób te błędy są poprawiane i tutaj w mojej ocenie jest bardzo dobrze. Programy nie są idealne, każdy ma swoje wady i zalety, ale to nie producent zmusza do używania swoich programów tylko to użytkownicy wybierają oprogramowanie z którego "chcą" korzystać.

Ponadto wiele błędów nie jest błędami programu, lecz błędami użytkowników wynikających z braku umiejętnościami posługiwania się programem, a te z kolei wynikają z pozornych oszczędności na wdrożeniach i szkoleniach oraz pomocy wykwalifikowanych serwisantów (jak wszędzie niekompetentni również się zdarzają).
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Brak kontaktu z Insertem przez ich infolinię
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 11, 2016, 12:42:52 »