Autor Wątek: Eksoport zakończony niepowodzeniem  (Przeczytany 7105 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jagoda1555

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.34
Eksoport zakończony niepowodzeniem
« dnia: Kwiecień 18, 2015, 16:58:40 »
Witam, mam problem z eksportowaniem dokumentów z Rewizora, gdy chcę eksportować jakiś dokument wyskakuje mi powiadomienie "Eksport zakończony niepowodzeniem. Problem może powodować użycie w wzorcu wydruku czcionki Times New Roman. Proszę zmienić wzorzec wydruku i spróbować ponownie". Nie wiem jak zmienić wzorzec wydruku. Posiadam oprogramowanie Windows 8.1.
Bardzo dziękuję za pomoc.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 18, 2015, 23:50:57 »
Zacznij od uaktualnienia programu do najnowszej wersji.

Offline jagoda1555

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.34
Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 20, 2015, 17:18:53 »
Ulepszenie nie poskutkowało.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 20, 2015, 19:24:44 »
Byc moze to to - problem powoduje czcionka Times New Roman użyta we wzorcu (dotyczy zarówno stopki raportu i strony, strony adresowej, nagłówków i zawartości, tytułu i podtytułu oraz danych o firmach).
 Rozwiązaniem tymczasowym jest poprawa wzorców i użycie innej czcionki.

Offline jagoda1555

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.34
Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 22, 2015, 20:50:06 »
Poprawiałam już czcionkę we wszystkich możliwych miejscach, powielałam wydruki, modyfikowałam je (również próbowałam eksportu już ze zmodyfikowanych wzorców wydruku) i nic nie poskutkowało, nadal wyskakuje komunikat, że eksport zakończył się niepowodzeniem. Obecnie wersja programu to 1.37 SP6.

Offline PajDziku

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Aktualna
Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 10, 2015, 14:17:10 »
Udało się komuś rozwiązać ten problem? Dziś przydarzyło mi się to samo, z tym, że w subiekcie i nie na 1 maszynie a na 2óch.
Na obu jest system Windows 8.1 i na obu ten sam błąd co u autora wątku. Wersja Subiekta 1.39 HF2

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 10, 2015, 14:32:57 »
Daniel, Białystok.

Offline przemek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.49 SP1
Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 10, 2015, 14:54:52 »
Witam,
Ja miałem dziś ten problem. Odinstaluj aktualizację microsoftu KB3102429, uruchom ponownie komputer i będzie ok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Eksoport zakończony niepowodzeniem
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 10, 2015, 14:54:52 »