Autor Wątek: Wysyłka JPK  (Przeczytany 2542 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Basia2002

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rewizor GT 1.49
Wysyłka JPK
« dnia: Październik 24, 2017, 09:45:30 »
Witam.
 Mam taki problem. Od początku br wysyłamy pliki JPK_Vat. Okazało się po kontakcie z MF że pliki utknęły na serwerze testowym.

Czy jest jakaś możliwość zmiany bramki testowej na produkcyjną w programie?

Pozdrawiam

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Wysyłka JPK
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 24, 2017, 10:57:13 »
Skoro ktoś zmieniłem bramkę na testową to tera powinien wiedzieć ja zmienić na produkcyjną, wszystko jest opisane w pomocy do programu, jest to wpis w rejestrze, a nie w programie, więc na szybko można wysłać z innego stanowiska.
Daniel, Białystok.

Offline Basia2002

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rewizor GT 1.49
Odp: Wysyłka JPK
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 24, 2017, 13:33:03 »
Skoro ktoś zmieniłem bramkę na testową to tera powinien wiedzieć ja zmienić na produkcyjną, wszystko jest opisane w pomocy do programu, jest to wpis w rejestrze, a nie w programie, więc na szybko można wysłać z innego stanowiska.

Tak ktoś zmienił a ktoś inny musi prostować błąd.


Problem już rozwiązałam, pliki puściłam. Dziękuję za zainteresowanie.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Wysyłka JPK
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 24, 2017, 18:29:15 »
Nie wiem jaki problem rozwiązywałaś, gdyż dla tego zgłaszanego podałem dwa możliwe rozwiązania... Cytat z pomocy do programu:
Cytuj
Wysyłka elektroniczna
Nieedycyjne dane nagłówkowe tego okna informują o: nazwie utworzonego pliku, jego typie, dacie powstania oraz okresie, za jaki plik został przygotowany. Dodatkowo widoczny jest tu e-status pliku (wysłany, odebrany). Jeśli plik jest już wysłany, pojawi się tu data przeprowadzenia tej operacji, numer referencyjny, jaki został nadany wysyłce oraz data odebrania UPO.

W lewej części omawianego okna znajdują się hyperlinki:

Wyślij plik JPK - naciśnięcie tego hyperlinka spowoduje przesłanie wygenerowanego pliku na adres elektroniczny wskazany przez Ministerstwo Finansów. W przypadku poprawnej weryfikacji struktury pliku bramka automatycznie odsyła tzw. numer referencyjny, który służy do identyfikacji przesłanego pliku w systemie. Na podstawie tego numeru jest pobierane Urzędowe Poświadczenie Odbioru. W przypadku negatywnej weryfikacji bramka odsyła numer błędu wskazującego na przyczynę niepoprawnej wysyłki. Program pozwala także na złożenie podpisu kwalifikowanego, czyli podpisanie pliku JPK certyfikatem kwalifikowanym zainstalowanym w systemie. Obecna wysyłka elektroniczna nie dopuszcza obsługi plików podpisanych podpisem niekwalifikowanym (za pomocą danych uwierzytelniających).

Program komunikuje się z serwisem Ministerstwa Finansów poprzez adres https://e-dokumenty.mf.gov.pl w sposób zdefiniowany w specyfikacji we-wy dostępnej na stronach  http://www.mf.gov.pl/kontrola-skarbowa/dzialalnosc/jednolity-plik-kontrolny

Dla użytkowników chcących zapoznać się z funkcjonalnością składania plików JPK drogą elektroniczną istnieje możliwość połączenia się z serwisem testowym dostępnym pod adresem https://test-e-dokumenty.mf.gov.pl

Należy w tym celu, dla klucza:

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\InsERT\InsERT GT\Jpk\1.0\JpkConnectorTestGate zdefiniować wartość typu DWORD o nazwie TestGate i ustawić ją na 1.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Wysyłka JPK
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 24, 2017, 18:29:15 »