Autor Wątek: Nexo i odczyt z kasy  (Przeczytany 5305 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mariola_kos

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo
Nexo i odczyt z kasy
« dnia: Październik 26, 2015, 19:02:52 »
Mam wszystko podpiete pod router i sieć w sklepie. Mój komputer - znaczy się program Nexo niby sam odczytuje sprzedaż ale od kilku miesięcy coś sie porobiło i odczytuje tylko część. Niestety kasa drukując zestaw raportów zeruje swoje liczniki. Jakaś masakra.
Kto mi teraz i jak wprowadzi ręcznie te sprzedaz do programu?
Muszę to zrobic szybko bo musze też zrobic korekty VAT.
Przedtem odczytywał sprzedaż dzienną 3 razy ale ja nie potrzebuję 3 odczytów tylko jeden - codziennie.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Nexo i odczyt z kasy
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 26, 2015, 19:54:52 »
Aby ręcznie dodać sprzedaż wystarczy wystawić paragon.
Krzysztof, Radom

Offline mariola_kos

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo
Odp: Nexo i odczyt z kasy
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 27, 2015, 00:40:08 »
Wystarczy dodać kilkadziesiąt paragonów bo z tylu dni mam odebraną tylko częściowa sprzedaż. Na każdym takim zestawie raportów jest rachunek szczegółowy i napisane jest, że liczniki zostały wyzerowane. to jest kilkaset paragonów. no faktycznie rewelacja.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17064
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nexo i odczyt z kasy
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 27, 2015, 08:31:13 »
Można powiedzieć kilka miłych słów, ale nie tutaj tylko osobie, która szkoliła z obsługi kasy lub osobie, która niepoprawnie ją obsługuje.
Daniel, Białystok.

Offline mariola_kos

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo
Odp: Nexo i odczyt z kasy
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 27, 2015, 16:02:40 »
Może komuś kilka miłych słów pomoże - mi nie. Ja potrzebuje pomocy - co mam zrobić?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17064
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nexo i odczyt z kasy
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 27, 2015, 16:06:53 »
Ja potrzebuje pomocy - co mam zrobić?

To chyba oczywiste... Zatrudnij lub poproś kogoś, aby pomógł Ci wprowadzić brakujące dokumenty. Aby nie dołożyć sobie więcej pracy zadbaj o to, aby problem ten się powtórzył.
Daniel, Białystok.

Offline mariola_kos

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo
Odp: Nexo i odczyt z kasy
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 27, 2015, 16:37:40 »
Nie rozumiem Pana. Jest Pan expertem a ja zadbałam i mam opłacony abonament i telekonsultanta i dlaczego mam sama teraz o to zadbać. To nie ja sprzedaję ten program. W nexo wszystko jest totalnie beznadziejne ale to moja wina że się rozsypało.
Moja wina, że nie chodzi, że mam ręcznie wpisywać paragony i jeszcze Pan niezbyt miło się wypowiada o innych.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17064
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nexo i odczyt z kasy
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 27, 2015, 18:12:16 »
Nie rozumiem Pana. Jest Pan expertem

Ale nie jestem cudotwórcą... Ja Ciebie też nie rozumiem - dlaczego nie stosujesz się do rad ekspertów, gdybyś słuchała mnie i kolegów to przecież nie miałabyś dzisiaj problemu ?

a ja zadbałam i mam opłacony abonament i telekonsultanta i dlaczego mam sama teraz o to zadbać.

Odpowiedz mi/nam/sobie na kilka pytań:
 - czy została przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa z partnerem Insertu o statusie serwisanta, która pozwoliłaby dobrać oprogramowanie do Twoich potrzeb oraz przy okazji dowiedzieć się co dokładnie otrzymujesz i na co możesz liczyć po wykupieniu abonamentu i telekonsultanta
 - czy odbyło się wdrożenie programu, którego jednym z elementów powinno być szkolenie z obsługi kasy i obsługi programu
 - czy współpracujesz na co dzień z serwisantem insertu, aby móc zadzwonić i spytać czy dobrze robisz zanim popełnisz błąd

Jeśli na którekolwiek z odpowiedzi odpowiesz "nie" to znaczy, że nie zadbałaś o to, aby nie mieć problemów z użytkowaniem programu.

To nie ja sprzedaję ten program.

Ja przecież też nie, na pewno nie kupiłaś go ode mnie. Ten kto sprzedał/sprzedaje powinien też liczyć się z konsekwencjami.

W nexo wszystko jest totalnie beznadziejne ale to moja wina że się rozsypało.
Moja wina, że nie chodzi, że mam ręcznie wpisywać paragony.

Wielokrotnie powtarzałem na tym forum, że to użytkownik wybiera program i sposób w jaki rozpocznie z nim pracę, a nie dostawca programu, więc cała odpowiedzialność spoczywa na Tobie. Jeśli nie posiadałaś wystarczającej wiedzy do wybrania oprogramowania to należało poszukać kogoś kto się na tym zna.

Poza tym spojrzałem na koniec w profil forum i okazuje się, że już od około roku pracujesz na nexo i znasz to forum - po takim czasie wszystko o czym piszę powinno być dla Ciebie oczywiste, łącznie z tym, że jeśli program nie spełnia Twoich oczekiwań to trzeba było go poznać i dostosować do swoich potrzeb lub zmienić - po co się męczyć i narzekać ?

i jeszcze Pan niezbyt miło się wypowiada o innych.

Wypadało by wskazać do czego się odnosisz... Zawsze piszę szczerze i staram się pomóc, jeśli kogoś "boli prawda" i odbiera ją jako "niemiłą wypowiedź" zamiast się na tym zastanowić i "wyciągać właściwe wnioski na przyszłość" to niestety jest to jego problem.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Nexo i odczyt z kasy
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 27, 2015, 18:12:16 »