Autor Wątek: Problem z dearchiwizacją  (Przeczytany 2306 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mysterytkl

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt NEXO
Problem z dearchiwizacją
« dnia: Listopad 26, 2017, 10:47:41 »
Wtam,
mam problem z dearchiwizacją. Mój nowy komputer z Win8,1 na którym miałem subiekta nexo - odmówił posłuszeństwa po roku pracy. Jedyne co mi się udało to zrobić archiwizację (w programie NEXO podczas wyłączania) oraz zapisać go na pendrive. Później się już nie włączył, został wysłany na serwis. Niestety serwis powiedział że komputer spędzi tam 3 tygodnie... Muszę wystawiać faktury więc postanowiłem zainstaluje nexo na starym komputerze z Win10. Udało się zainstalować, przerzuciłem licencję, zainstalowałem kasę fiskalną. Niestety nie mogę de-archiwizować poprzez program serwisowy wyskakuje mi błąd przy próbie dearchiwizacji: Nieprawidłowy format pliku kopii zapasowej, bądź plik kopii zapasowej pochodzi z nowszej wersji SQL Servera.
Co mam zrobić?

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4878
  • Reputacja +172/-11
Odp: Problem z dearchiwizacją
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 26, 2017, 10:52:42 »
Zainstalować nowszą wersję SQL Servera.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline mysterytkl

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt NEXO
Odp: Problem z dearchiwizacją
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 26, 2017, 12:15:59 »
Próbowałem i niestety nie pomogło.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17068
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z dearchiwizacją
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 26, 2017, 12:22:16 »
Możliwe że masz uszkodzone archiwum, baz danych mogła być już uszkodzona lub uszkodzenie nastąpiło przy kopiowaniu na pendrive'a.
Daniel, Białystok.

Offline mysterytkl

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt NEXO
Odp: Problem z dearchiwizacją
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 26, 2017, 12:52:41 »
Dla potomnych, plik archiwizacji musi być na dysku fizycznym. Nie może być na PENDRIVE! Już działa sorki za marudzenie. Cały wczorajszy dzień na tym spędziłem :/  ;D

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17068
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z dearchiwizacją
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 26, 2017, 13:02:28 »
Dla potomnych, plik archiwizacji musi być na dysku fizycznym. Nie może być na PENDRIVE!

Nie, nie musi, wszystko zależy od konfiguracji serwera SQL i uprawnień do pliku archiwum, jeśli się nie wie co robi to najprościej odtwarzać archiwum z takiej lokalizacji, do której można ją wykonać.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z dearchiwizacją
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 26, 2017, 13:02:28 »