Autor Wątek: Subiekt Nexo 8.02  (Przeczytany 6179 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mocomus

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro
Subiekt Nexo 8.02
« dnia: Październik 23, 2015, 09:04:20 »
Po ostatniej aktualizacji do wersji 8.02 wystąpił następujący problem.

Po dodaniu do kartoteki istniejącego już klienta, nowej pozycji w dziale Przedstawiciele i próbie zapisania zmian pojawia się komunikat: "Podany symbol jest już używany przez inny podmiot".
Błąd uniemożliwia zapisanie zmian. Jedynie wykasowanie danych Przedstawiciela pozwala na zapisanie kartoteki klienta.

« Ostatnia zmiana: Październik 23, 2015, 14:34:17 wysłana przez mocomus »

Offline lbacik

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 533
  • Reputacja +74/-0
Odp: Subiekt Nexo 8.02 - kolejny babol
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 23, 2015, 09:16:03 »
Cytuj
Po dodaniu do kartoteki istniejącego już klienta, nowej pozycji w dziale Przedstawiciele i próbie zapisania zmian pojawia się komunikat: "Podany symbol jest już używany przez inny podmiot".
Błąd uniemożliwia zapisanie zmian. Jedynie wykasowanie danych Przedstawiciela pozwala na zapisanie kartoteki klienta.

Co dokładnie robisz, bo nie udaje mi się powtórzyć tego błędu.

Cytuj
Panowie, czy jest szansa, że instalowanie aktualizacji stanie się bezstresowe, czy też w standardzie, w zamian z opłacanie abonamentu będziecie uniemożliwiali nam pracę na Waszym oprogramowaniu? To się robi żałosne.
To nie to forum, musisz przejść na stronę insert.pl tam w kontaktach znajdziesz adresy pod które możesz kierować takie prośby :)
Tutaj wypowiadają się sami użytkownicy i miłośnicy programów InsERT :)
Łukasz

Offline mocomus

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro
Odp: Subiekt Nexo 8.02
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 23, 2015, 14:42:00 »
Problemem okazało się ustawienie numeru automatycznie nadawanego symbolu Klienta na poziomie od 1200. W systemie istniały już kartoteki z wyższymi numerami, co powodowało konflikt. Dziwne jest tylko, to że konflikt był powodowany przez numer już zaakceptowany przez system. Pomimo, iż było włączone automatyczne uzupełnianie numeru.
Po ustawieniu dolnej granicy nadawania numerów na 10 000 problem został wyeliminowany.

Problemy nie były zatem związane z aktualizacją do wersji 8.02.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Subiekt Nexo 8.02
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 23, 2015, 14:42:00 »