Autor Wątek: Subiekt nexo pro brak podglądu Sprzedaży  (Przeczytany 2226 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline grachu92

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Nexo pro
Subiekt nexo pro brak podglądu Sprzedaży
« dnia: Styczeń 08, 2016, 18:36:58 »
Witam. Mam problem z nexo pro.

Przestał mi działać podgląd faktur oraz paragonów , wyświetla się błąd jak poniżej w załączniku. Proszę o pomoc.

Offline ranym

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja +18/-0
  • Wersja programu: nexo pro
Odp: Subiekt nexo pro brak podglądu Sprzedaży
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 08, 2016, 19:10:52 »
1. Przywracałeś domyślne ustawienia widoku?
2. Ile +/- masz dokumentów?
3. Masz coś niestandardowego w dokumentach? Może ostatnio coś wprowadziłeś "dziwnego"?
4. Próbowałeś kilka razy użyć F5? (tak z 5-6 może więcej)
5. Próbowałeś wyłączyć/włączyć nexo/komputer? (głupie, ale czasem działa:))
Pozdrawiam
Aleksander

Offline grachu92

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Nexo pro
Odp: Subiekt nexo pro brak podglądu Sprzedaży
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 08, 2016, 19:50:28 »
1. Tak przywracałem
2. Dokumentów około 10
3. Wszystko zwykłe (faktury paragony) jedynie ostatnio edytowałem cenniki i usuwałem zbędne towary
4. Kilkukrotne naciśnięcie odśwież pomaga lecz chwilę trwa zanim lista zaskoczy.
5. oczywiście ;)

Przyczyną wydaje się być zakres dat ustawiony standardowo na 60 dni (nexo używam od 05.01 wszystko wcześniej to archiwum GT)
Po zmianie na "bieżący rok" niby wszystko jest ok  ale po powrocie na większy zakres z powrotem subiekt się tnie.

edit:

Problem przeszedł również do PZ tylko tu w ogóle nic się nie pojawia.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2016, 20:24:37 wysłana przez grachu92 »

Offline Oaz

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo 7.2
Odp: Subiekt nexo pro brak podglądu Sprzedaży
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 08, 2016, 21:16:31 »
U nas pomoglo zmiana wszystkich filtrow na dowolny w serwisie

Offline grachu92

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Nexo pro
Odp: Subiekt nexo pro brak podglądu Sprzedaży
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 08, 2016, 21:38:11 »
Oaz fakt zmiana filtrów działa lecz ogranicza to mocno wygodę użytkowania nexo... Ciekaw jestem co na to insert ? jest na to jakieś rozwiązanie ?

Offline ranym

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja +18/-0
  • Wersja programu: nexo pro
Odp: Subiekt nexo pro brak podglądu Sprzedaży
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 08, 2016, 21:41:03 »
Skoro zmiana filtrów pomaga, to może dlatego, że sql przetwarza nowe zapytanie, buduje nowy plan zapytania i lepiej może sobie z nim poradzić.
Można więc wspomóc sql server i kazać mu przegenerować własne statystyki na potrzeby planów zapytań, wykonując za pomocą management studio:

USE Nexo_<nazwa_podmiotu>;
GO
EXEC sp_updatestats;
Pozdrawiam
Aleksander

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Subiekt nexo pro brak podglądu Sprzedaży
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 08, 2016, 21:41:03 »