Autor Wątek: SUBIEKT NEXO + WIN 10 + HP125  (Przeczytany 3730 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline colaweb

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: NEXO
SUBIEKT NEXO + WIN 10 + HP125
« dnia: Czerwiec 10, 2016, 19:42:35 »
witam.
mam problem z drukowaniem z subiekt nexo
system operacyjny windows 10
urządzenie wielofunkc. HP M 125 ( sterowniki do win 10 ze strony producenta)

jesli chcę wydrukować z jakiego kolwiek programu drukarka bez problemu drukuje.
podczas wydruku z subiekt pojawia sie w men. drukarki informacja iż drukuje dokument na drukarce wyświetla się komunikat "drukowanie" lecz drukarka wisi.
aby wydrukować coś ponownie z innego programu trzeba wyłączyć i włączyć drukarkę oraz usunąć z kolejki błąd druku w menadżerze drukowania

- subiekt nie był przeinstalowywany
- windows nie był od nowa instalowany
Sprzęt u znajomego - próbowałem zdalnie coś zaradzić ....


Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: SUBIEKT NEXO + WIN 10 + HP125
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 10, 2016, 20:22:30 »
Jaka to jest wersja Nexo? Taki błąd był , ale w wersji z 2014 roku...
Krzysztof, Radom

Offline colaweb

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: NEXO
Odp: SUBIEKT NEXO + WIN 10 + HP125
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 14, 2016, 08:02:35 »
subiekt instalowany okolo miesiąca temu, wszystkie aktualizacje pobrane, objaw nadal ten sam.
Dziwne jest to, że tylko subiekt nie radzi sobie z drukarką. Wszystkie inne programy działają ok. Drukarka podłączana przez wifi jak i po kablu

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: SUBIEKT NEXO + WIN 10 + HP125
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 14, 2016, 14:58:02 »
subiekt instalowany okolo miesiąca temu, wszystkie aktualizacje pobrane, objaw nadal ten sam.
Dziwne jest to, że tylko subiekt nie radzi sobie z drukarką. Wszystkie inne programy działają ok. Drukarka podłączana przez wifi jak i po kablu
Problem był z elementem systemu odpowiadającym za wydruki. W tej sytuacji proponuję skontaktować się z pomocą Insert (bezpośrednio lub poprzez serwisanta), aby rozwiązać problem.
Krzysztof, Radom

Offline colaweb

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: NEXO
Odp: SUBIEKT NEXO + WIN 10 + HP125
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 14, 2016, 20:04:37 »
a jakieś inne sugestie ???? Pomijam fakt oczekiwania na połączenie z konsultantem min 40 min. Dwa - tam na końcu rozmowy zawsze jest "niestety musi pan przesłać plik z błędem"

:(

Offline ranym

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja +18/-0
  • Wersja programu: nexo pro
Odp: SUBIEKT NEXO + WIN 10 + HP125
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 14, 2016, 20:55:18 »
Co prawda to nie rozwiązanie, ale obejście problemu - można spróbować ustawić w parametrach systemu mechanizm drukowania "Pośredni PDF z wydrukiem". W systemie powinien być zainstalowany Acrobat Reader i być domyślnym programem dla pdfów.
Rozwiązanie nieidealne, ale powinno działać.
Pozdrawiam
Aleksander

Offline colaweb

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: NEXO
Odp: SUBIEKT NEXO + WIN 10 + HP125
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 22, 2016, 15:24:12 »
Po kontaktach z infolinią INSERT cytuję " to wina drukarek HP" choć z każdego innego programu drukuje. Pomogło **Pośredni PDF z wydrukiem** jednak to nie jest rozwiązaniem, ale wielkie dzięki

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: SUBIEKT NEXO + WIN 10 + HP125
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 23, 2016, 20:24:28 »
Z ciekawości przyjrzałem się problemowi, nie jest wina drukarek tylko silnika wydruków, jest możliwe obejście: https://stimulsoft.zendesk.com/hc/en-us/articles/208940605-Bug-with-printing-from-WPF-to-HP-LaserJet-Pro-MFP-M125-M126-printer.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: SUBIEKT NEXO + WIN 10 + HP125
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 23, 2016, 20:24:28 »