Autor Wątek: Zerowa ilość asortymentu  (Przeczytany 3298 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tami

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: nexo 13
Zerowa ilość asortymentu
« dnia: Grudzień 30, 2016, 21:48:12 »
Witam,
przygotowuję sobie właśnie podmiot w nexo (migracja z GT) i mam problem.... tak dziwny/głupi że podejrzewam że czegoś banalnego nie zauważyłem.
Zrobiłem sobie RW w GT,
Przeniosłem sobie do nexo (nexo pro) - wszystko się wczytało - chciałem zrobić testową FV i tu zaczęły się schody:
1. widzę stany towarów - ale przy wyborze czegokolwiek dostaję komunikat o zerowej ilości asortymentu - mimo że go widzę

2. wywaliłem pw - stworzyłem sobie FZtkę - i tu sytuacja wygląda tak samo - widzę towar na liście (ilość) - przy próbie sprzedaży zonk

Nie wiem czy ma coś wspólnego to że podmiot jest niezarejestrowany?? Szukałem po parametrach i nie widzę niczego co by mi się kojarzyło z rozwiązaniem. Szukałem tu na forum - też nic. Jakieś sugestie/wskazówki gdzie szukać??

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4876
  • Reputacja +172/-11
Zerowa ilość asortymentu
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 30, 2016, 22:04:15 »
Rejestracja nic do tego nie ma.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17061
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Zerowa ilość asortymentu
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 31, 2016, 10:19:15 »
Jakieś sugestie/wskazówki gdzie szukać??

Najprościej spytać dostawcę programu.

Jeśli oczekujesz pomocy na forum to wszystko "dokładnie" opisz i zamieść do tego zrzuty ekranu pokazujące problem - na pewno coś robisz nie tak, ale skoro nie napisałeś co robisz to ciężko powiedzieć gdzie popełniasz błąd...
Daniel, Białystok.

Offline tami

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: nexo 13
Odp: Zerowa ilość asortymentu
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 31, 2016, 11:00:25 »
Witam,
ze sprzedawcą to mogę rozmawiać dopiero w przyszłym tygodniu. Na infolinię też mogę zadzwonić dopiero w poniedziałek - a chciałbym w poniedziałek już zacząć pracować.... stan na teraz:
1. dodana FZ - cokolwiek - widać na zrzucie ekranu że są dostępne
2. dodaję FS - widzę stan - wpisuję cenę/wybieram ilość i uzyskuję komunikat o tym że towaru brak.

Offline tami

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: nexo 13
Odp: Zerowa ilość asortymentu
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 31, 2016, 11:01:06 »
Drugi zrzut

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9210
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Zerowa ilość asortymentu
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 31, 2016, 11:33:03 »
A próbowałeś wpisać jakąś ilość w miejscu gdzie jest 0?

Z jaką datą jest FZ?
Z jaką datą jest FS?
Sławek, Zduńska Wola

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17061
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Zerowa ilość asortymentu
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 31, 2016, 15:46:01 »
ze sprzedawcą to mogę rozmawiać dopiero w przyszłym tygodniu. Na infolinię też mogę zadzwonić dopiero w poniedziałek - a chciałbym w poniedziałek już zacząć pracować.... stan na teraz:

Skoro wybrałeś sprzedawcę, który nie pracuje w sobotę to tak masz...

1. dodana FZ - cokolwiek - widać na zrzucie ekranu że są dostępne

No nic takiego nie widać, widać jedynie, że są w magazynie 2 sztuki, ale nie wiemy od kiedy są dostępne.

2. dodaję FS - widzę stan - wpisuję cenę/wybieram ilość i uzyskuję komunikat o tym że towaru brak.

Drugi zrzut ekranu, który w ogóle nie przedstawia tego co opisujesz... Ja widzę jedynie komunikat mówiący o tym, że nie została określona ilość towaru na dokumencie.
Daniel, Białystok.

Offline tami

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: nexo 13
Odp: Zerowa ilość asortymentu
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 01, 2017, 20:10:22 »
Idąc od początku
- FZ wcześniejsza (nawet o dzień) niż FS - nie o to chodziło
- Wybór pokazuje że towar jest - wpisanie ilości lub wprowadzenie ceny powoduje ten problem
- 31.12 (czyt. sobota) jest dniem w którym większość ma inne sprawy na głowie a nie użeranie się z klientami ;-)
- udało mi się go rozwiązać - a mianowicie problem ten związany jest z kartotekami asortymentowymi - wejście do każdej przesłanej z gt - edycja wszystkich ostrzeżeń (np. o minimalną marżę), zapisanie - i towar który nie chciał się dopisać nagle działa i jest ok :)
Pozdrawiam

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Zerowa ilość asortymentu
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 01, 2017, 20:10:22 »