Autor Wątek: Bankowość on-line  (Przeczytany 22841 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline darekcy

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.30
Bankowość on-line
« dnia: Październik 27, 2012, 17:45:59 »
Witam serdecznie po raz pierwszy na tym forum.

Mam pytanie dot. bankowości on-line dodanej do najnowszej wersji Subiekta.
Posiadam konto w BZWBK z dostępem do bankowości elektronicznej. Podczas dodawania nr konta w rachunkach firmowych nie mam możliwości skonfigurowania tej usługi. Czy to oznacza, że Subiekt nie współpracuje z moim bankiem, czy też może źle coś robię ?

Offline marcink

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 362
  • Reputacja +49/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT , Sprint
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 27, 2012, 19:24:12 »
Z tego co wyczytałem to ten moduł Subiekta współpracuje jak na razie tylko z BreBankiem

Offline darekcy

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.30
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 28, 2012, 10:22:37 »
No to trochę lipa. Mam nadzieję, że z czasem to się zmieni bo jaki sens byłby w udostępnieniu tego modułu.

Offline lbacik

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 533
  • Reputacja +74/-0
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 28, 2012, 14:21:19 »
Na razie niestety pozostaje tylko nadzieja i homebanking :)
Łukasz

Offline falcon32

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 180
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT, Gratyfikant GT - zawsze najnowsza
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 29, 2012, 11:31:20 »
Czy komuś udało się skonfigurować subiekta z mbankiem z tego co się dowiedziałem to trzeba dzwonić do mbanku i coś tam załatwiać.

Offline adam31

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 218
  • Reputacja +11/-2
  • Wersja programu: Biuro GT, Gratyfikant GT 1.37, Rachmistrz GT 1.37, Rewizor GT 1.37, Mikrosubiekt 4
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 29, 2012, 12:39:36 »
w Pomocy do Insert jest napisane:
"W przypadku posiadania przez podmiot rachunków w banku obsługiwanym przez mechanizm bankowości on-line programu, w oknie rachunku bankowego po wpisaniu numeru rachunku zostanie wyświetlona dodatkowa zakładka Bankowość on-line. Zawiera ona elementy konfiguracyjne bankowości on-line umożliwiające określenie parametrów połączenia z bankiem oraz dostępu do bankowości on-line poszczególnych użytkowników programu."
Dla przykładu posiadam trzy rachunki bankowe internetowe w trzech różnych bankach i to nie działa u mnie, tak że funkcja jest nie aktywna.

Offline lbacik

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 533
  • Reputacja +74/-0
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 29, 2012, 13:07:06 »
W pomocy też jest napisane

Cytuj
W wersji 1.30 systemu InsERT GT dodano obsługę systemu Bankowości on-line  iBRE należący do BRE Banku.

czy masz tam konto?

Fakt, że trochę ciężko to znaleźć, ale szukaj pod hasłem Rachunek Bankowy
Łukasz

Offline xpert17

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 54
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 04, 2012, 11:35:20 »
Witam,
Ja mam konto w BRE Banku i bankowość on-line iBRE.
Od momentu zaktualizowania programów Insert do wersji 1.30 próbuję bezskutecznie uruchomić tę funkcjonalność.
Konfiguracja usługi jest dosyć prosta, wymaga jedynie podania dodatkowego numeru DIK (po tradycyjnym zalogowaniu się do iBRE, numer ten można odnaleźć w ustawieniach konta).
Następnie, program próbuje połączyć się z iBRE (wymaga to podania numeru z tokena), co po kilku sekundach kończy się komunikatem (generowanym przez bank) - "Ten kanał nie został udostępniony".
Obsługa klienta INSERT niestety nie potrafi odpowiedzieć na pytanie, jakiż to kanał musi mi włączyć bank.
Bank z kolei upiera się, że żeby zintegrować system księgowy z ich bankowością, należy zakupić specjalny system iBRE Connect (w cenie min. 2000 zł, wymaga on instalacji jakichś specjalnych programów na komputerach w firmie), co nie wydaje mi się być prawdą z kilku powodów.
Czy ktoś ma jakieś inne doświadczenia niż ja w tym temacie?

Offline infinity

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 214
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: SUBIEKT GT (zawsze najnowszy)
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 04, 2012, 13:04:27 »
Przyłączam się do prośby do wszystkich tych, którym udało się ten dostęp uruchomić.
Sam jestem tym żywo zainteresowany. Złożyłem nawet wniosek o otwarcie rachunku w Bre. Okazuje się ze nie jest to takie łatwe bo targetem banku są firmy z pelna księgowości (=znaczne obroty). No ale w drodze wyjątku postaraj się mi takie rozwiązanie udostępnić.

Pozdrowienia

Offline xpert17

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 54
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 04, 2012, 13:48:35 »
W takim razie koniecznie zwróć uwagę, czy otworzą Ci normalne iBRE czy "iBRE Connect" i czy na "normalnym" iBRE funkcja bankowości on-line z INSERT zadziała. Mnie do tej pory nikt nie potrafił udzielić fachowej odpowiedzi, panowie z BRE Banku w ogóle nie słyszeli o żadnym INSERT (wdrażają iBRE Connect dla takich rozwiązań jak Symfonia czy SAP), a panowie z INSERT też nie wiedzą czemu mi nie działa i odsyłają do banku.

Offline xpert17

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 54
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 08, 2012, 12:26:05 »
Otrzymałem taką odpowiedź z INSERT-u:

> Żeby korzystać z e-bankowości trzeba mieć wykupione iBRE Connect oraz dostęp  do WebService'u. Sam dostęp od iBre nie wystarczy.
> Taka usługa jest w banku dodatkowo płatna. Trwają negocjacje ile ma być  płatna dla naszych klientów.

Offline infinity

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 214
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: SUBIEKT GT (zawsze najnowszy)
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 08, 2012, 14:44:09 »
Super. Dzięki za informację.
Ja póki co czekam cały czas na założenie rachunku - w moim mieście jest tylko małe biuro wiec widzę, że trwa to długo.
Może poczekam jednak na wypracowanie warunków przez INSERT.

Offline infinity

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 214
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: SUBIEKT GT (zawsze najnowszy)
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 12, 2012, 20:29:14 »
Witam,

Dziś w końcu zadzwonił do mnie facet z BRE BANKU i poinformował mnie, że dla klientów używających Subiekta GT dostęp iBRE Connect kosztuje 40 PLN miesięcznie. Dodatkowo najtańszy rachunek bankowy to 95 PLN. W cenie jest 50 przelewów. Podobno instalacja z ich strony kosztuje 1000 PLN ale klienci Insert-a są z tej opłaty zwolnieni.
Dalszych szczegółów nie znam. Jutro będę na spotkaniu w Banku, mam zamiar podpisać umowę i przetestować rozwiązanie.
W Subiekt GT 1.30 nie ma możliwości wysyłania przelewów zagranicznych więc już na wstępie "schody". No ale może w kolejnym rozwiązaniu dopiszą funkcjonalność.

Swoją drogą, czy komuś udało się już to rozwiązanie uruchomić?
Czy to jest tak, że iBRE jednocześnie może w pełni zastąpić dotychczasowy Homebanking (MT-940)?
Czy może poprzez iBRE wysyłamy przelewy, natomiast pobieranie transakcji nadal oparte jest na pobieraniu pliku MT-940?

Pozdrawiam.
 

Offline xpert17

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 54
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 12, 2012, 20:52:44 »
A co z jakimś dodatkowym specjalnym oprogramowaniem instalowanym przez BRE Bank na komputerze klienta? Mówili o takiej konieczności , czy też Subiekt / Rewizor / Gratyfikant w zupełności wystarczy?

Offline infinity

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 214
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: SUBIEKT GT (zawsze najnowszy)
Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 13, 2012, 13:07:19 »
Witam,

Podpisałem umowę. Zadałem to pytanie konsultantowi ale, że dla niego sprawy techniczne to czarna magia to też ma mi w końcówce tygodnia lub w początku kolejnego przekazać kontakt do informatyka z ich firmy, który mi pomoże ustawić co trzeba. Odpowiadając wprost na tym etapie co mój nie byłem w stanie dowiedzieć się nic więcej.

Nadal byłbym wdzięczny za odpowiedz na moje pytania z poprzedniego posta.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Bankowość on-line
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 13, 2012, 13:07:19 »