Autor Wątek: Błąd w rejestracji paragonu (błędny PTU)  (Przeczytany 1600 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zyje_sobie

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Reputacja +0/-0
  • Staram się.
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro + Gestor Nexo Pro
Błąd w rejestracji paragonu (błędny PTU)
« dnia: Listopad 29, 2016, 12:16:50 »
Witam,
mam dziwną sytuację. Mam wprowadzoną w subiekcie usługę Wysyłka Paczkomatem, stawka 23%. Od zawsze (rok z kawałkiem) działało to prawidłowo. Dziś nie wiem czemu usługa przestała działać i dawać rejestrować na drukarce (restartowałem komputer, sprawdzałem złącza / włącz wyłącz) i te podstawowe rozwiązania nic nie dały. Przy rejestracji paragonu pojawia się błąd transmisji z komunikatem "błędny kod PTU (lub brak)".

Sprawdziłem, czy przypadkiem nie przestawiłem... ale wszystko wygląda ok. Stawka w subiekcie 23% , w Kasiarzu taka stawka dostępna (inne produkty wchodzą bez problemu) nic się nie zmieniło. Usługę jednorazową mogę wydrukować/inne usługi / produktu - tfu tfu - też. Jedyny problem stał się z tymi Paczkomatami... przeglądam funkcje, ale nie widzę aby cokolwiek było źle...

Ktoś miał podobny problem? Oczywiście mogę zmienić nazwę produktu na "uszkodzony"... i stworzyć inną usługę licząc, że będzie działać... ale szukam przyczyny na przyszłość, bo o ile na jednorazowej usłudze to nie problem... to na fizycznym towarze ze stanem magazynowym to będzie kłopot.   No i zastanawiam się czy to nie baza danych zaczyna się krzaczyć?

Ktoś coś, podpowie?
. . .

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Błąd w rejestracji paragonu (błędny PTU)
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 29, 2016, 12:36:03 »
A czy przypadkiem stawka VAT na tej usłudze nie została zmieniona i później przywrócona pierwotna?
Wejdż na drugą zakładkę w karcie usługi i dodaj w polu 'Nazwa towaru' np kropkę na końcu.

Offline zyje_sobie

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Reputacja +0/-0
  • Staram się.
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro + Gestor Nexo Pro
Odp: Błąd w rejestracji paragonu (błędny PTU)
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 29, 2016, 12:43:38 »
Pracownik mówi, że nic nie zmieniał, ale zaproponowane rozwiązanie zadziałało. :)

Dzięki :) bałem się, że coś w bazie nawala. Choć tą też sprawdzę.
. . .

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Błąd w rejestracji paragonu (błędny PTU)
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 29, 2016, 12:43:38 »