Autor Wątek: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego  (Przeczytany 10060 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
« dnia: Grudzień 22, 2015, 23:39:14 »
Witajcie!
Mam taki problem.

Na raporcie dobowym z terminala płatniczego nie ma jednej transakcji, która była robiona kartą. Ta transakcja jest w subiekcie i widnieje na raporcie dobowym z kasy.
Co się mogło stać, że raport z terminala jest pomniejszony o tę jedną transakcje?
Jak to naprawić, aby wszystko było okej pod względem księgowości?

Spotkaliście się z czymś takim?
Pozostałe transakcje robione kartą są na raporcie z terminala.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 23, 2015, 00:05:16 »
A masz terminal połączony z Subiektem? Bo jeśli nie to odpowiedź jest prosta - ktoś nie wbił transakcji na terminal
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline micha

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1028
  • Reputacja +9/-0
  • Wersja programu: Sub+Rew GT [najnowsze]
Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 23, 2015, 23:55:16 »
A masz terminal połączony z Subiektem? Bo jeśli nie to odpowiedź jest prosta - ktoś nie wbił transakcji na terminal
O, to można mieć "terminal połączony z Subiektem"? Poproszę o więcej informacji. :-)

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 23, 2015, 23:59:46 »
A to już tylko KlaraK wie ;),  ale nie wiedzueć czemu mi się zdaje że nam nie zdradzi jak to zrobić.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 24, 2015, 01:23:23 »
Tak, mam połączonego subiekta z terminalem. Jak go połączyć - nie wiem, wszystko robili serwisanci.

Sprawa się wyjaśniła- jedna sprzedawczyni pokazując nowej dziewczynie jak się obsługuje terminal, wydrukowała po tej transakcji raport. Dlatego na raporcie dobowym ta transakcja jest pominięta.
Wcześniej nic nie mówiła.

Dziękuję za Wasze odpowiedzi, na pewno się jeszcze tu spotkamy.

Offline micha

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1028
  • Reputacja +9/-0
  • Wersja programu: Sub+Rew GT [najnowsze]
Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 24, 2015, 09:13:50 »
Tak, mam połączonego subiekta z terminalem. Jak go połączyć - nie wiem, wszystko robili serwisanci.
To ja poproszę o namiary na tych serwisantów. :-)

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 24, 2015, 09:31:28 »
Ja też poproszę
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17232
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 24, 2015, 10:02:54 »
Już dawno temu wspominałem, że mam pomysł jak wykonać integrację z terminalami płatniczymi, ale kompletnie nikt nie był zainteresowany (nie miałem nawet zapytania), więc jeszcze nic nie robiłem w tym temacie. Jeśli istnieje już takie rozwiązanie to jestem ciekawy na jakiej zasadzie działa, jeśli się dowiecie to prześlijcie informację na PW.
Daniel, Białystok.

Offline webluki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Sello, Vendero i Rachmistrz
Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 27, 2015, 14:09:38 »
ja też jestem chętny powiązać subiekta z terminalem ingenico:)

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 27, 2016, 19:04:32 »
Pobiorę kontakty i Wam przekażę!  :D

Offline subiekt_user

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 334
  • Reputacja +4/-1
  • Wersja programu: Najnowsza wersja - abonament na ulepszenia wykupiony
Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 28, 2016, 09:18:07 »
KlaraK czy możesz zdradzić model terminala, który masz połączony z Subiektem?

Pozdr.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 28, 2016, 09:18:07 »