Oczywiście, masz racje aby znać podstawy obsługi programu. Tylko nigdzie na internecie nie widziałem tej opcji, a dla laika który nie konfigurował nigdy subiekta, daje kilka razy ok i powinno śmigać
A jak nie działa, stąd pytanie na forum. Dodatkowo, ta opcja jest dostępna po rozwinięciu dodatkowych opcji konfiguracyjnych.
Tak, zdaje sobie sprawę, że się pomyliłem, przepraszam
Gorączka też daje w kość
Zadziwiające jest też to, że kasiarz tego nie wie, skoro ja po menadżerze urządzeń widzę w ciemno w jaki sposób jest podłączona...
Masz rację NPS oferuje diagnostykę i nawet komunikat, tylko trzeba mieć jeszcze do niego dostęp i wiedzieć, że takie narzędzie istnieje. A co pisząc jw. jestem totalnym laikiem, informatykiem z pasji i wykształcenia ale nigdy subiektem się w firmie nie zajmowałem ani kasami.
Najważniejsze, że działa a ja nie lubię zostawiać tematów bez rozwiązania - bo zawsze ktoś może skorzystać.