Autor Wątek: FISKALIZACJA BŁĄD PTU  (Przeczytany 6731 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: FISKALIZACJA BŁĄD PTU
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 28, 2016, 15:38:25 »
ftp://ftp2.insert.com.pl/ulepszenia/insert_gt/InsERT_GT_Fiskalizacja_zdalna_1_32.exe - oto link

Zdaje się, że to jest ftp dla "partnerów Insertu", a nie publiczny dla "użytkowników" ? ;)

co do błędu i nie sprawdzenia po lokalnym wydruku nie przez FZ - po co skoro wydruk poszedł, jak towar był jako jeden na paragonie, czyli raz nie działało a potem zadziałało...... co Ci odpowie i pomoże informacja o drukowaniu lokalnym skoro jak pisałem wcześniej tam drukuje sie wszystko poprawnie, dopiero przejście na FZ zaczęło generowac błędy PTU

Sytuacji, gdzie dokument został zmodyfikowany, została z niego usunięta problematyczna pozycja i dodana na nowo na innym dokumencie NIE można nazwać, że "raz nie działało a potem zadziałało"... Zbiegi okoliczności się zdarzają i są często przyczyną szukania problemów tam, gdzie ich nie ma, dlatego należy wszystko dokładnie sprawdzić... Ja nie widziałem jak wyglądał dokument w momencie problemu z fiskalizacją (na przyszłość warto zrobić kopię podmiotu), nie widziałem jakie dane zostały wysłane do drukarki (na przyszłość skopiuj plik "raport.xml"), nie wiem jak dokładnie błąd zwróciła drukarka (ja pisałem błędy takie zwracają sterowniki dedykowane, FZ ich nie obsługuje), więc pozostało wiele niewiadomych do znalezienia przyczyny problemu.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: FISKALIZACJA BŁĄD PTU
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 28, 2016, 15:38:25 »