Witam,
mój problem rozpoczął się od awarii dysku na stanowisku klienckim. Wziąłem inny dysk i zainstalowałem na nowo system (W10, tak jak wcześniej) i nie miałem instalki "wykrywacza urządzeń", więc ściągnąłem najnowszego subiekta sprinta i z niego wyciągnąłem wykrywacz. Wszystko ładnie się zainstalowało, przeprowadziłem konfigurację i zrobiłem "sprawdź połączenie". Komunikat -> Połączenie OK. Cały happy przechodzę do drukowania paragonu a tu lipa... kręci w nieskończoność... Aktualnie udostępniłem port COM w połączeniu rdp i podłączyłem drukarkę w ten sposób. W kasiarzu utworzyłem nową drukarkę i działa ale na paragon czeka się 15 -25 sek. gdzie przy fiskalizacji zdalnej było to max 5sek. Subiekt w najnowszej wersji. Nie mam pojęcia dlaczego wszystko się łączy po fiskalizacji zdalnej ale paragon nie wychodzi... Chyba że istnieje sposób na przyspieszenie drukowania po porcie com. Proszę o pomoc.