Autor Wątek: Inwentaryzacja - problem  (Przeczytany 4992 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szymekp111

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Inwentaryzacja - problem
« dnia: Styczeń 09, 2017, 14:40:44 »
Witam
Mam problem z inwentaryzacją. Zrobiłem cząstkową, następnie zbiorczą.
Wartość zbiorczej wynosi ( jakaś kosmiczna cyfra na minusie ). Natomiast gdy wejdę w tą zbiorczą już wartość jest mała na plusie.
Nie mogę usunąć tej inwent. zbiorczej. Pyta czy na pewno chcę usunąć, daje TAK, a następnie wyskakuje ( dymek - pusty komunikat SUBIEKT GT)
próbowałem z innego komputera, z innego konta, reset też nie pomaga.

Czy ktoś spotkał się z czymś takim?

Proszę o pomoc

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 09, 2017, 14:45:02 »
A jakie znaczenie ma IWc jej wartość? Ważny jest Remanent wyliczony po zatwierdzeniu IWz.


Offline szymekp111

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 09, 2017, 17:26:57 »
Najgorsze jest to ze w dokumencie nic nie moge zmienic, usunac tego dokumentu. Wersje mam 1.44

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2017, 17:49:46 »
Nie zmienisz IWc, gdyż jest blokowany przez IWz. Jest to logiczna zależność. A z kolei nie usuniesz IWz gdy ta jest zatwierdzona i wykonana, gdyż powstały dokumenty powiazane.
Jeśli towar z PW i RW, powstałych z zatwierdzenia i wykonania IWz nie był euszany, to wystarczy wycofać zatwierdzenie IWz. Jeśli da się usunąć, to wtedy możemy usunąć IWz, co odblokuje IWc.

Offline szymekp111

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 09, 2017, 20:06:42 »
Właśnie nie jest zatwierdzona, a i tak nie mogę jej usunąć, kiedyś taka operacja to bez problemu przechodziła

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 09, 2017, 20:20:37 »
Właśnie nie jest zatwierdzona, a i tak nie mogę jej usunąć, kiedyś taka operacja to bez problemu przechodziła
Skoro nie jest zatwierdzona i nie możesz jej usunąć, to przyczyna jest blizej nie znana, a bez tego raczej trudno coś wywnioskować. A przyczyn może być wiele, np. blokada okresu.

Offline szymekp111

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 10, 2017, 07:12:09 »
Chyba pozostaje dzwonić do Inserta chyba, że jeszcze zaktualizowanie subiekta może coś pomóc ? widziałem, ze jakaś nowa wersja teraz wyszła

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 10, 2017, 08:50:25 »
A co mówi dostawca programu?
Oczywiście możesz dzwonić do Insertu (jeśli masz wykupionego telekonsultanta).
Możesz też skorzystać z usług któregoś z dobrych serwisantów.
Wybór należy do ciebie.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline szymekp111

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 10, 2017, 09:01:48 »
"odbudowanie indeksów"
takie coś trzeba przeprowadzić w Programie serwisowym ( Insert )

może ktoś będzie miał podobny problem

Pozdrawiam

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17236
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 10, 2017, 09:36:50 »
Pyta czy na pewno chcę usunąć, daje TAK, a następnie wyskakuje ( dymek - pusty komunikat SUBIEKT GT)

Po jakim czasie w sekundach od potwierdzenia komunikatu pojawiał się dymek ?
Daniel, Białystok.

Offline szymekp111

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 10, 2017, 18:37:57 »
to jest chwila

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17236
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 10, 2017, 18:48:16 »
to jest chwila

Spytam raz jeszcze:

Po jakim czasie w sekundach od potwierdzenia komunikatu pojawiał się dymek ?
Daniel, Białystok.

Offline szymekp111

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 10, 2017, 19:16:45 »
po 1 lub 2 sek

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17236
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 10, 2017, 21:38:47 »
To dziwne, nie pasuje mi do znanych problemów wydajnościowych.
Daniel, Białystok.

Offline szymekp111

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 11, 2017, 07:14:01 »
Zrobiłem wszystko według zaleceń konsultanta(odbudowę indeksów)  , ale niestety nie pomogło.. dzisiaj od 8 znowu będę siedział na telefonie

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Inwentaryzacja - problem
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 11, 2017, 07:14:01 »