Autor Wątek: Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem  (Przeczytany 5922 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mrximry

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.22
Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem
« dnia: Styczeń 22, 2012, 22:28:13 »
Witam,

Witam wszystkich serdecznie. Postanowiłem napisac posta, ponieważ mam problem z wydrukiem w SubiekcieGt. Mam wersję 1.22, która jak zauważyłem gryzie się z innym programem wykorzystującym CR. Gdy ta aplikacja jest zainstalowana (Voyager) to w subiekcie nie można wyświetlić podglądu wydruku ani nic wydrukować - program się wiesza, robi się biały i zamyka. Pomaga odinstalowanie aplikacji Voyager, restart budy i naprawa/reinstalacja Subiekta - wtedy wszystko działa. Gdy jest zainstalowany nie pomaga reinstalacja Subiekta, ani inne cuda. Problem nie jest oczywiście zaiązany z bazą (archiwizacja/dearchiwizacja) czy z systemem. Liczę, że ktoś podpowie na jakie wpisy w rejestrze zwrócić uwagę, lub które pliki CR mogą odpowiadac za wydruk, aby je zachowac i podmienić. Na infolini każą odinstalować oprogramowanie powodujące konflikt. Czy nowsza wersja Subiekta ma szanse pomóc?

Pozdrawiam

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17232
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 23, 2012, 08:39:24 »
Daj link do tego programu.

Jaki masz system operacyjny ?

Nowa wersja Subiekta raczej nic nie zmieni, gdyż NIESTETY Insert od lat nic nie zmieniał w wydrukach i nie zamierza w najbliższym czasie, ale spróbować na boku zawsze można.
Daniel, Białystok.

Offline xfranek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: 1.28
Odp: Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 23, 2012, 08:56:33 »
To samo się dzieje z zainstalowanym Crystal Reports

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 23, 2012, 15:10:20 »
doinstaluj SP3 do wersji 8.5

Offline mrximry

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.22
Odp: Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 29, 2012, 20:33:22 »
Witam,

Link do programu: http://www.info.voyager.pl/

System operacyjny to Windows7, choć na XP też są takie same problemy,

CR było przeinstalowane na 11 i inne zabawy. SP3 do CR 8,5 też było próbowane - wyskakiwały błędy, że najpierw należy zainstalować oryginalny produkt.

Przepraszam za brak zainteresowania problemem - dużo pracy, jednak dalej mi zależy na jego rozwiązaniu.

Pozdrawiam

Offline olesXII

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja +0/-0
  • a słonce wysoko wysoko
  • Wersja programu: 1.31
Odp: Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 30, 2012, 12:02:29 »
instalacja serwice packa 3 do CR rozwizuję ten problem i pod windowsem XP i Vistą i Windowsem 7.

Offline mrximry

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.22
Odp: Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 03, 2012, 00:46:27 »
Witam,

Proszę uściślić, którego ServicePacka? cr85win_en_sp3 ? Bo przy instalacji na Win7 64 wywala błąd, w stylu - nie może znaleźć oryginalnie zainstalowanego produktu.

Pozdrawiam

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 03, 2012, 07:25:45 »
bo trzeba jeszcze miec tego crystala 8.5 zainstalowanego
ale wg mnie jest inny problem

Offline mrximry

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.22
Odp: Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 03, 2012, 22:56:01 »
Biniew podziel się :)

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 04, 2012, 09:02:24 »
zobacz czy to pomoze
z katalogu program files\insert\insertgt przekopiowac
P2soledb.dll do windows\crystal (musza byc te same pliki)

Offline KasWag

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.5
Odp: Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 15, 2018, 11:59:16 »
Podmiana plików połowicznie rozwiązuje problem. Po zmianie jest możliwość wydruku lecz dalej jest problem z podglądem.
Czy istnieje możliwość korzystania z obu programów bez konfliktu ?
Wersja CrystalReports 8.5.0.217 bez SP3. Niestety innej wersji nie udało się zdobyć.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2018, 12:01:18 wysłana przez KasWag »

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 16, 2018, 11:22:25 »
Podmiana plików połowicznie rozwiązuje problem. Po zmianie jest możliwość wydruku lecz dalej jest problem z podglądem.
Czy istnieje możliwość korzystania z obu programów bez konfliktu ?
Wersja CrystalReports 8.5.0.217 bez SP3. Niestety innej wersji nie udało się zdobyć.
Jesli masz legalną wersję CR 8,5 to mogę Ci udostepnić samo SP3.


Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Konflikt CrystalReports i problem z wydrukiem
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 16, 2018, 11:22:25 »