Przy takim modelu współpracy (centrala-oddział, wymiana przez pliki) dziwne jest nie to że masz problem, ale że przedtem nie miałeś, szczególnie jeśli wysyłane/odbierane są dokumenty z kilku dni.
Przyczyną wycofania skutku jest brak dostępnych dostaw na dany dzień (informator nie mówi prawdy)
Prawdopodobnie kolejność wykonywania dokumentów w oddziale była inna niż przy odbiorze w centrali i w efekcie rozchody w centrali były z innych dostaw niż w oddziale. W efekcie nie można zdjąć towaru na którymś dokumencie bo pozostałe na stanie dostawy nie były dostępne tego dnia co trzeba.
Wystarczy że ktoś np usunął f-rę z 10.02, potem wystawił f-rę z 15.02, a potem wpisał ponownie tę f-rę z 10.02 i już, albo nawet bez usuwania, wpisywał dokumenty niechronologicznie. Ba! wystarczy że ktoś zmieniał ilości na dokumentach.
Nie ma jednej gotowej odpowiedzi na pytanie co poprawić i jak, poza tym że trzeba pracowicie dłubać.
Spędziłem na takich zabawach naprawdę mnóstwo czasu (z konieczności, nie z wyboru) i unikam tego mechanizmu jak ognia.