Autor Wątek: Nie drukuje paragonu.  (Przeczytany 5586 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Saito

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.34
Nie drukuje paragonu.
« dnia: Marzec 15, 2017, 10:38:44 »
Witam, padł mi dysk w komputerze i przeniosłem podmiot na inny komputer, wszystkie się zgadza, wszystko się przeniosło, ale... Moja drukarka to Novitus Deon E , w Kasiarzu niby jest ''poprawnie skonfigurowana, mogę puścić Raport Dobowy i się drukuje, natomiast jak chce zrobić paragon no to wyskakuje mi taki błąd, załączam link do zdjęcia.

http://imgur.com/WVAtDVJ



Prosiłbym o pomoc, bo serwisant może być u mnie najwcześniej za tydzień :(

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie drukuje paragonu.
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 15, 2017, 11:00:56 »
Witam, padł mi dysk w komputerze i przeniosłem podmiot na inny komputer, wszystkie się zgadza, wszystko się przeniosło, ale... Moja drukarka to Novitus Deon E , w Kasiarzu niby jest ''poprawnie skonfigurowana, mogę puścić Raport Dobowy i się drukuje, natomiast jak chce zrobić paragon no to wyskakuje mi taki błąd, załączam link do zdjęcia.

http://imgur.com/WVAtDVJ

Jaką masz wersją programu i sterowników urządzeń ? Spróbuj usunąć i dodać konfigurację drukarki raz jeszcze.

Prosiłbym o pomoc, bo serwisant może być u mnie najwcześniej za tydzień :(

Taki jest przystojny, że chcesz się z nim spotkać osobiście ? ;) Taki problem można rozwiązać zdalnie, w czasie zdecydowanie krótszym niż sam dojazd.
Daniel, Białystok.

Offline Saito

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.34
Odp: Nie drukuje paragonu.
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 15, 2017, 11:29:57 »
Wersje programu mam 1.33 SP1 , usuwałem już drukarkę 3 razy i dodawałem ponownie.
Sterownik uniwersalny insert 5.0.4 do drukarki. No ja już sie poddaje, nie mam pojęcia o co jej chodzi.
W ogóle wczesniej przy logowaniu do subiekta w tej tabelce przy literze K był taki ''x'', teraz go nie ma.
No i ten raport dobowy z kasiarza drukuje poprawnie, a w subiekcie nic :(

A no w porządku ten facet, kawkę zawsze wypije, pogada :D
Ale kasuje jak za zboże :D 

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie drukuje paragonu.
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 15, 2017, 12:15:32 »
Wersje programu mam 1.33 SP1 , usuwałem już drukarkę 3 razy i dodawałem ponownie.
Sterownik uniwersalny insert 5.0.4 do drukarki. No ja już sie poddaje, nie mam pojęcia o co jej chodzi.
W ogóle wczesniej przy logowaniu do subiekta w tej tabelce przy literze K był taki ''x'', teraz go nie ma.
No i ten raport dobowy z kasiarza drukuje poprawnie, a w subiekcie nic :(

Nie podałeś wersji sterowników urządzeń, można to sprawdzić w zainstalowanych programach.

A no w porządku ten facet, kawkę zawsze wypije, pogada :D
Ale kasuje jak za zboże :D

Przede wszystkim to Ty decydujesz komu i za co płacisz (na przykład za dojazd). Poza tym nie wiadomo o jakich cenach rozmawiamy (dla jednego przykładowe 100 zł netto to kosmos, dla kogoś innego okazja), ale najważniejsza jest skuteczność, a kazać komuś czekać tydzień z takim problemem to dla mnie jakiś absurd, chyba że takie warunki współpracy macie ustalone.
Daniel, Białystok.

Offline Saito

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.34
Odp: Nie drukuje paragonu.
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 15, 2017, 12:19:00 »
Po prostu powiedział mi, że ma dużo zleceń i nie da rady szybciej podjechać. :c

Mam Sterowniki Firmy Insert 5.08.
Drukarkę łączę przez RS232 .
I mam Nuvoton Communications Port COM1 wersja 1.0.2011.1109

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie drukuje paragonu.
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 15, 2017, 12:34:45 »
Po prostu powiedział mi, że ma dużo zleceń i nie da rady szybciej podjechać. :c

Napiszę raz jeszcze - to bezsensowna stara czasu i pieniędzy, ale będziesz robił jak uważasz... Poza tym czy nie można przez telefon podać tych samych rad co ja przez forum ?

Mam Sterowniki Firmy Insert 5.08.

Zaktualizuj sterowniki do nowszej wersji zgodnie z listą na stronie Insertu (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/subiekt_gt/ulepszenia/sterowniki_urzadzen_zewnetrznych.html), które można pobrać z ftp Insertu (ftp://insert.com.pl/pub/aktualizacje/InsERT_GT/). Jak widać przy nowszych sterownikach 5.09 jest informacja:

Cytuj
Poprawiono błąd uniemożliwiający rejestrację fiskalną dokumentów na drukarkach fiskalnych Novitus: Deon E, Bono E oraz Delio Prime E.

ps.
Program też wypadałoby regularnie aktualizować, serwisowanie starych wersji jest bardziej pracochłonne i droższe - dlaczego tego nie robisz ?
Daniel, Białystok.

Offline Saito

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.34
Odp: Nie drukuje paragonu.
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 15, 2017, 12:54:10 »
I wystarczyło, żeby mi powiedział, że mam zainstalować chociażby wersje 5,09.
Kilka słów i po robocie...

Wszystko działa, dziękuję bardzo za pomoc.

Chyba skorzystam z aktualizacji i będę to robić regularnie. :)

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Nie drukuje paragonu.
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 15, 2017, 12:54:10 »