Komputer-klient: system Windows 10 PRO 32bit, Subiekt GT 1.50 SP1 HF1 (1.5005.11.4094). Antywirus Microsoft Defender. Od jakiegoś czasu, (chyba od aktualizacji do wersji 1.49), po kliknięciu w "uzupełnij dane adresowe z GUS" lub "pokaż pełne dane z GUS" otrzymuję komunikat "błąd połączenia podczas wyszukiwania danych kontrahenta". Natomiast co do aktualizacji to mam ustawione na automatyczne pobieranie nowej wersji i zaproponuj instalację pobranej wersji podczas zamykania programu. Jak po zamknięciu programu wybiorę zainstaluj nową wersję, to po chwili pojawia się komunikat że, na komputerze nie znaleziono pobranej nowej wersji programu. Jak wejdę w "Pomoc/pobierz i zainstaluj nową wersję programu" to widzę że program jest pobierany, w okienku pojawia się numer nowej pobranej wersji, i po kliknięciu zainstaluj nową wersję pojawia się komunikat że nie znaleziono pobranej wersji. Muszę pobrać nową wersję i zainstalować ręcznie. Wyłączenie antywirusa i zapory nie pomaga, problemów z połączeniem internetowym też nie mam. Komputer-serwer to identyczna jednostka, z takim samym systemem i oprogramowaniem i tu opisany problem nie występuje.