Autor Wątek: nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej  (Przeczytany 6359 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline panjaco

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT 1.51
Problemem jest przy próbie wysłania faktury komunikat "nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej". Bez znaczenia jest, czy ustawiony jest wewnętrznego klienta poczt Windows czy Outlook'a czy thunderbird jako aplikacja domyślna do Poczty. Sytuacja jest o tyle ciekawa że funkcja działa normalnie na teoretycznie identycznej jednostce z identyczną konfiguracją (HP ProOne 600, Win10). Czy ktoś ma pomysł cóż może być przyczyną?

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9234
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 12, 2018, 20:21:42 »
A działa standardowa opcja w Windowsie: Wyślij do ->adresat poczty?
Sławek, Zduńska Wola

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 13, 2018, 09:53:23 »
Problemem jest przy próbie wysłania faktury komunikat "nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej". Bez znaczenia jest, czy ustawiony jest wewnętrznego klienta poczt Windows czy Outlook'a czy thunderbird jako aplikacja domyślna do Poczty. Sytuacja jest o tyle ciekawa że funkcja działa normalnie na teoretycznie identycznej jednostce z identyczną konfiguracją (HP ProOne 600, Win10). Czy ktoś ma pomysł cóż może być przyczyną?
Nie zadziała na kliencie 64-bitowym. Działa na 32-bitowym.

Offline panjaco

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT 1.51
Odp: nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 17, 2018, 13:10:52 »
Problemem jest przy próbie wysłania faktury komunikat "nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej". Bez znaczenia jest, czy ustawiony jest wewnętrznego klienta poczt Windows czy Outlook'a czy thunderbird jako aplikacja domyślna do Poczty. Sytuacja jest o tyle ciekawa że funkcja działa normalnie na teoretycznie identycznej jednostce z identyczną konfiguracją (HP ProOne 600, Win10). Czy ktoś ma pomysł cóż może być przyczyną?
Nie zadziała na kliencie 64-bitowym. Działa na 32-bitowym.

Klient jest 32-bitowy to też nie tłumaczyłoby nie załączanie Thunderbirda czy Poczty od MS.

A działa standardowa opcja w Windowsie: Wyślij do ->adresat poczty?
tak, działa niezawodnie.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Daniel, Białystok.

Offline hhaczyk

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47
Odp: nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 27, 2020, 10:43:55 »
Cześć,
czy to dalej jest problem z tym 64bit Outlook 2016 ?

dzisiaj klient do mnie dzwoni ze sobie poinstalowal wszystko i nie dziala :)
no i faktycznie - outlook 2016 64b, i problem jw. ze sie nie udało zainicjalizowac klienta poczty,
(o dziwo jesli outlook jest wylaczony, to kliekniecie w wyslij powoduje uruchomienie Outlooka, ale nic wiecej i błąd się taki sam tam pojawia...)

ktoś coś wymyślił ?
(przeszedlem wszelkie kroki z ustawianiem domyslnym klienta pocztowego, i na MAILTO, patrzylem w rejestrze ale tam tez wyglada OK ustawione)

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 27, 2020, 10:51:55 »
Cześć,
czy to dalej jest problem z tym 64bit Outlook 2016 ?

Tak.

dzisiaj klient do mnie dzwoni ze sobie poinstalowal wszystko i nie dziala :)
no i faktycznie - outlook 2016 64b, i problem jw. ze sie nie udało zainicjalizowac klienta poczty,
(o dziwo jesli outlook jest wylaczony, to kliekniecie w wyslij powoduje uruchomienie Outlooka, ale nic wiecej i błąd się taki sam tam pojawia...)

Niech sobie pogratuluje.

ktoś coś wymyślił ?
(przeszedlem wszelkie kroki z ustawianiem domyslnym klienta pocztowego, i na MAILTO, patrzylem w rejestrze ale tam tez wyglada OK ustawione)

Tak, było chyba nawet opisywane na forum, na pewno jest opisane w internecie, należy wpisami w rejestrze przekierować aplikację 32bit na 64bit, nie korzystałem, gdyż nie robię sobie takich problemów...
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 27, 2020, 10:51:55 »