Autor Wątek: Subiekt po RDP - problemy z połączeniem  (Przeczytany 2726 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline subiekt_user

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 334
  • Reputacja +4/-1
  • Wersja programu: Najnowsza wersja - abonament na ulepszenia wykupiony
Subiekt po RDP - problemy z połączeniem
« dnia: Wrzesień 16, 2015, 11:02:59 »
Witam,

na jednym z klientów nie mogę włączyć Subiekta po RDP. W błędach serwera pojawia się następujący problem:
Program Subiekt.exe w wersji 1.3900.0.3384 zatrzymał interakcję z systemem Windows i został zamknięty. Aby zobaczyć, czy jest dostępnych więcej informacji dotyczących tego problemu, sprawdź historię problemu w panelu sterowania Centrum akcji.
 Identyfikator procesu: 5e98
 Godzina rozpoczęcia: 01d0f05d76eaf3dd
 Godzina zakończenia: 3
 Ścieżka aplikacji: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\Subiekt.exe
 Identyfikator raportu: c7b9c150-5c50-11e5-84b7-e83935eda7ee

Co to może oznaczać?

Pozdr.

Offline bojalekt

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 799
  • Reputacja +37/-2
  • Wersja programu: Najnowsza dostępna
Odp: Subiekt po RDP - problemy z połączeniem
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 16, 2015, 11:49:44 »
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2015, 12:04:35 wysłana przez bojalekt »
Tomek,

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Subiekt po RDP - problemy z połączeniem
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 16, 2015, 11:49:44 »