Autor Wątek: Inwentaryzacja - odwieczny problem!  (Przeczytany 1323 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kzfzary

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Inwentaryzacja - odwieczny problem!
« dnia: Styczeń 03, 2019, 14:56:33 »
Witam!

1.Po inwentaryzacji cząstkowej wykonałem inwentaryzację zbiorczą, stan według komputera i magazynu zgadza się w 100%. Na wydruku inwentaryzacji zbiorczej niestety nie mam cen netto produktów, a w komputerze takowe widnieją, a moja księgowa oprócz stanów wymaga żeby takowa cena netto była.  Czy brak cen netto na wydruku spowodowany jest brakiem rozchodu i przychodu?

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1259
  • Reputacja +46/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Inwentaryzacja - odwieczny problem!
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 03, 2019, 15:13:07 »
Lepszy byłby chyba wydruk remanentu gdzie będzie to rozbite na dostawy.

A tak to wejdź w Administracja -> wzorce wydruków -> Inwentaryzacja zbiorcza -> zakładka zawartość i dodaj sobie kolumnę netto.

Offline kzfzary

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Inwentaryzacja - odwieczny problem!
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 03, 2019, 15:19:24 »
Nie mogę zmienić wartości. Rozumiem że mam zrobić tak - PPM> powiel i dopiero wtedy zmienić tam wartość?

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1259
  • Reputacja +46/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Inwentaryzacja - odwieczny problem!
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 03, 2019, 16:16:45 »
Tak.
Nie mogę zmienić wartości. Rozumiem że mam zrobić tak - PPM> powiel i dopiero wtedy zmienić tam wartość?

Tak.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17088
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Inwentaryzacja - odwieczny problem!
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 03, 2019, 18:00:06 »
Odwieczny problem to brak znajomości podstaw obsługi programu i wynikające z tego mylenie inwentaryzacji z remanentem oraz w tym przypadku brak aktualizacji programu - dla najbardziej opornych w najnowszej wersji 1.55 podczas otwierania modułu inwentaryzacji zostały dodane linki do e-pomocy:
 - https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1564,co-to-jest-inwentaryzacja-i-jak-ja-wykonac-w-subiekcie-gt.html
 - https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2978,subiekt-gt-podstawowe-zagadnienia-zwiazane-z-inwentaryzacja.html

W skrócie - inwentaryzacja była zbędna, dla księgowości dostarcz remanent.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Inwentaryzacja - odwieczny problem!
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 03, 2019, 18:00:06 »