Autor Wątek: Problem z odbiorem sprzedaży w K10  (Przeczytany 1792 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zzzz128

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: subiekt,rewizor,rachmistrz
Problem z odbiorem sprzedaży w K10
« dnia: Styczeń 14, 2018, 18:45:30 »
Mam problem z odbiorem sprzedaży w kasie Elzab K10. Przesyłanie towarów do kasy działa prawidłowo. Przy próbie odczytu sprzedaży z kasy pojawia się błąd o kodzie 2001: Błąd zgłoszony przez urządzenie (23). Niepoprawna odpowiedź z kasy. Wszystko działało poprawnie przez ponad rok. Wyinstalowałem i zainstalowałem ponownie sterowniki sprawdziłem pliki konfiguracyjne. skonfigurowałęm kasę jako nową (zdublowałem)  spróbowałem na innym kompie i nie mam już nowych pomysłów. Program obsługi kasy Eureka prawidłowo odczytuje sprzedaż.

Offline zzzz128

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: subiekt,rewizor,rachmistrz
Odp: Problem z odbiorem sprzedaży w K10
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 30, 2018, 21:15:58 »
Po ciężkim boju znalazłem rozwiązanie. Z ftp Elzabu ściągnąłem plik winip.dll i podmieniłem go (z wielu prób, podmiana tego pliku zadziałała). Wszystko znowu hula tak jak powinno.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z odbiorem sprzedaży w K10
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 30, 2018, 21:15:58 »