Autor Wątek: Problem z dodawaniem towarów do zamówienia... ???  (Przeczytany 4058 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SK123

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 105
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.73 HF2F1
Problem z dodawaniem towarów do zamówienia... ???
« dnia: Październik 28, 2015, 17:48:54 »
Witam,
Przy robieniu zamówień od klienta (ZK) mam problem z dodawaniem poszczególnych pozycji, tj. na dokumencie ZK otwieram listę towarów i wtedy nie mogę dodać żadnej pozycji, ponieważ klawiatura kompletnie nie działa, identyczna sytuacja jest w przypadku przyjmowania faktur FZ. Co ciekawe, w zakładce Towary i usługi wszystko jest O.K. Przez przypadek,na jakiś czas udało się wyeliminować dany problem, tzn. Słowniki - Personelu - Użytkownik - Definicje parametrów listy użytkownika - usuwam "okno listy wyborów towarów", przywracając tym samy ustawienia nominalne.



Na jakiś czas to pomaga, tzn. ok. 2-3 dni, potem sytuacja się powtarza. według mnie ten moduł, tzn. "okno listy wyborów towarów" robi problem. Taka sytuacja jest tylko na jednym stanowisku (klienckim) na drugim jest O.K, przynajmniej do tej pory.
Czy można to jakoś naprawić ten problem ?
Na infolinii INSERT, zasugerowali aby stworzyć nowego użytkownika. Nie jestem przekonany, czy to rozwiąże sprawę, a poza tym nie chcę tworzyć niepotrzebnych użytkowników.
Może da się to załatwić w jakiś inny sposób ?
Z góry dzięki za wszelki podpowiedzi i sugestie.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z dodawaniem towarów do zamówienia... ???
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 28, 2015, 18:18:08 »
Czy masz zdefiniowane jakieś swoje indywidualne ustawienia list, czy też są standardowe?

Offline SK123

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 105
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.73 HF2F1
Odp: Problem z dodawaniem towarów do zamówienia... ???
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 28, 2015, 18:37:18 »
Czy masz zdefiniowane jakieś swoje indywidualne ustawienia list, czy też są standardowe?

Mam zdefiniowane indywidualne ustawienia list.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z dodawaniem towarów do zamówienia... ???
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 28, 2015, 19:09:10 »
Czy masz zdefiniowane jakieś swoje indywidualne ustawienia list, czy też są standardowe?

Mam zdefiniowane indywidualne ustawienia list.
To może być problem uszkodzenia widoku w bazie. Rzecz jest do naprawy, ale kosztem utracenia indywidualnych widoków. Chyba, że potrafisz zidentyfikować wpis dotyczący tego użytkownika i dokłądnie tej tabeli.

Offline SK123

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 105
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.73 HF2F1
Odp: Problem z dodawaniem towarów do zamówienia... ???
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 28, 2015, 20:02:59 »
Witam,

Jestem szarym użytkownikiem, a ta czynność wymaga chyba wiedzy zaawansowanej.
Cytuj
potrafisz zidentyfikować wpis dotyczący tego użytkownika i dokłądnie tej tabeli
Gdybym się mylił proszę o info.
Czy aktualizacja Subiekta do nowszej wersji rozwiązałaby problem ?

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z dodawaniem towarów do zamówienia... ???
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 28, 2015, 21:22:54 »
Witam,

Jestem szarym użytkownikiem, a ta czynność wymaga chyba wiedzy zaawansowanej.
Cytuj
potrafisz zidentyfikować wpis dotyczący tego użytkownika i dokładnie tej tabeli
Gdybym się mylił proszę o info.
Czy aktualizacja Subiekta do nowszej wersji rozwiązałaby problem ?
Dlatego istnieją serwisanci, którzy dysponują taką wiedzą, ale ich usługi trochę kosztują.
Nie da się wiedzieć wszystkiego.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17087
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z dodawaniem towarów do zamówienia... ???
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 28, 2015, 21:29:48 »
Witam,
Jestem szarym użytkownikiem, a ta czynność wymaga chyba wiedzy zaawansowanej.
Cytuj
potrafisz zidentyfikować wpis dotyczący tego użytkownika i dokłądnie tej tabeli
Gdybym się mylił proszę o info.

Już to przecież robiłeś, chodzi o ustawienia listy w oknie "Definicje parametrów listy użytkownika".

Czy aktualizacja Subiekta do nowszej wersji rozwiązałaby problem ?

Gwarancji nie ma, ale aktualizacja nic nie kosztuje poza poświęconym czasem i może pomóc, w starszych wersjach były problemy z zapamiętywaniem ustawień list i filtrów w tym oknie.

Poza tym zwykle wygodniejsze i szybsze jest korzystanie z InsTYNKT'u zamiast listy wyboru.
Daniel, Białystok.

Offline SK123

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 105
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.73 HF2F1
Odp: Problem z dodawaniem towarów do zamówienia... ???
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 29, 2015, 08:54:44 »
Witam ponownie,

Cytuj
Już to przecież robiłeś, chodzi o ustawienia listy w oknie "Definicje parametrów listy użytkownika

Błąd namierzyłem, pytanie tylko czy można go naprawić we własnym zakresie - przywracanie parametrów domyślnych co dwa dni nie jest dobrym rozwiązaniem.
Czy faktycznie trzeba skorzystać z pomocy serwisanta - jak pisze Aldo - czy można coś zmienić we własnym zakresie aby było O.K.
Jeśli można to gdzie konkretnie i jak ?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17087
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z dodawaniem towarów do zamówienia... ???
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 29, 2015, 08:58:55 »
Jeśli można to gdzie konkretnie i jak ?

Przecież napisałem:

Czy aktualizacja Subiekta do nowszej wersji rozwiązałaby problem ?

Gwarancji nie ma, ale aktualizacja nic nie kosztuje poza poświęconym czasem i może pomóc, w starszych wersjach były problemy z zapamiętywaniem ustawień list i filtrów w tym oknie.

Poza tym zwykle wygodniejsze i szybsze jest korzystanie z InsTYNKT'u zamiast listy wyboru.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z dodawaniem towarów do zamówienia... ???
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 29, 2015, 08:58:55 »