Autor Wątek: Problem z działaniem  (Przeczytany 1581 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline agapoznan

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.42
Problem z działaniem
« dnia: Kwiecień 24, 2017, 11:58:38 »
Witam, mam następujący problem : Posiadam program Subiekt podłączony do serwera, na wszystkich komputerach program działa bez zarzutu. Mam tylko z jednym problem, program się odpala, łączy z serwerem, wydaję się że wszystko jest ok, ale nie mogę otworzyć praktycznie żadnego okna np wydania magazynowego, faktur itp. Jedyne co działa to drukowanie. Po prostu nie otwiera się żadne okno.
W czym może być problem ?
Windows 10

Filmik przedstawiający problem
https://www.youtube.com/watch?v=az4g4rlJUYc
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2017, 12:01:56 wysłana przez agapoznan »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z działaniem
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 24, 2017, 14:43:27 »
Nie wykonałeś podstawowego testu - nie uruchomiłeś ponownie programu - ogólnie wygląda to na zerwane połączenie sieciowe (lista nie była odświeżana przez ponad 8 minut).
Daniel, Białystok.

Offline agapoznan

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.42
Odp: Problem z działaniem
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 25, 2017, 10:53:19 »
Już sobie poradziłem, ale odpowiedź rewelacyjna, nie uruchomiłem programu ponownie  ??? Ty tak serio z tą odpowiedzią ?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z działaniem
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 25, 2017, 11:04:18 »
W odróżnieniu od Twojego pytania ja pytałem poważnie... Jaki znasz inny sposób, aby sprawdzić czy program utracił połączenie z bazą danych, pytam "tak serio" ?
Daniel, Białystok.

Offline agapoznan

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.42
Odp: Problem z działaniem
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 25, 2017, 11:26:44 »
No ale ta odpowiedź żeby zresetować program to chyba jest oczywistość i jak dla mnie odpowiedź jak dla debila. Ale nie ma co drążyć tematu, rozwiązałem problem tak, że nagrałem inną wersję programu i na niej działa.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z działaniem
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 25, 2017, 11:52:13 »
No ale ta odpowiedź żeby zresetować program to chyba jest oczywistość i jak dla mnie odpowiedź jak dla debila.

Poczytaj trochę forum i zobacz jakie "oczywiste" problemy są poruszane i jakie "oczywiste" rzeczy nie są opisywane na forum, bez których trudno lub nie da się pomóc... Jedną z takich "oczywistych" informacji jest wersja programu, z którą powiązanych jest wiele błędów i braków w funkcjonalnościach, a której zapewne nie zaktualizowałaś w profilu po aktualizacji programu - niby "oczywiste" a efekt jak widać...
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z działaniem
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 25, 2017, 11:52:13 »