Autor Wątek: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt  (Przeczytany 22874 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tomaszf

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja +12/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.66
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 21, 2015, 10:51:50 »
To nie jest aplikacja tylko plik skojarzony z Kasiarzem.
Kliknij PPM i skorzystaj z opcji "otwórz za pomocą".

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 21, 2015, 10:56:24 »
albo przegrać na bok (zrobić kopię) wyczyścić go i jeszcze raz wykonać komunikację z kasy
A czy pisząc to nie zapomniałeś, że pobranie raportu z kasy zeruje liczniki pamieci kasy? I jak go pobierzesz ponownie?


Offline karolbin1

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.37 SP3
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 21, 2015, 11:07:59 »
To nie jest aplikacja tylko plik skojarzony z Kasiarzem.
Kliknij PPM i skorzystaj z opcji "otwórz za pomocą".

to jest aplikacja i nie mam możliwości otwarcia za pomocą akurat na tym pliku

Offline karolbin1

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.37 SP3
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 21, 2015, 11:11:23 »
Nie rozumiem opisu błedu nr    "316   Wstawianie towarów będących w systemie VAT marża na dokumenty rozchodu jest zablokowane."

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 21, 2015, 11:17:33 »
Nie rozumiem opisu błedu nr    "316   Wstawianie towarów będących w systemie VAT marża na dokumenty rozchodu jest zablokowane."
A na jaki dokument wstawiasz i tylko takie towary czy też inne?

Offline karolbin1

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.37 SP3
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 21, 2015, 11:19:06 »
dodawałem korekty do faktur

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 21, 2015, 11:43:42 »
witam
odświeżam.... też mam problem z odbiorem sprzedaży, takie błedy wyskakują jak na zdjęciu. pomózcie..
Według mnie ten towar ma ustawiony znacznik "obrót w systemie VAT marża". Sprawdź w kartotece towaru (zakładka Inne), popraw i pobierz sprzedaż z kasy jeszcze raz.
Krzysztof, Radom

Offline infoserwis_jp

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 181
  • Reputacja +11/-0
  • Wersja programu: SubGT, RachGT, RewGT, GratGT, GesGT
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 21, 2015, 11:55:48 »
ścieżka do plików komunikacji jest prawidłowa, pliki z komunikacją z kas zapisują się gdzieś tutaj a nie w program files
nie mam teraz jak sprawdzić takiej instalacji, będę miał czas to zestawię połaczenie i wtedy wkleję dokładnie sieżkę
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2015, 12:06:19 wysłana przez infoserwis_jp »
kasami fiskalnymi zajmuję się od 17 lat , więc pytaj :)

Offline infoserwis_jp

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 181
  • Reputacja +11/-0
  • Wersja programu: SubGT, RachGT, RewGT, GratGT, GesGT
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 21, 2015, 12:00:50 »
albo przegrać na bok (zrobić kopię) wyczyścić go i jeszcze raz wykonać komunikację z kasy
A czy pisząc to nie zapomniałeś, że pobranie raportu z kasy zeruje liczniki pamieci kasy? I jak go pobierzesz ponownie?

napisałem przecież wyrażnie żeby przegrać wcześniej ten plik
jak to kasa elzabu do subiekt zeruje sprzedaż po ściągnięciu, ale jak subiekt nie może wykonać odczytu z pliku to go zostawia w spokoju
wtedy trzeba się nim zająć, można przegrać na bok i sprawdzić komunikację jeszcze raz, sprzedaż się nie odbierze bo nic nie będzie w kasie ale komunikacja będzie poprawna
i wteedy można ponownie przegrać spowrotem ten plik i próbować po jego analizie ponownie go zapisać z poziomu rejestru transmisji

tak ja to naprawiam, w pliku muszą być jakieś towary które nie chcą przejść do subiekta
trzeba sprawdzić po kodach PLU lub kodach keskowych które to
jak nie to stworzyć paragon ręcznie na podstawie tego pliku i po temacie
kasami fiskalnymi zajmuję się od 17 lat , więc pytaj :)

Offline karolbin1

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.37 SP3
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 21, 2015, 12:04:03 »
witam
odświeżam.... też mam problem z odbiorem sprzedaży, takie błedy wyskakują jak na zdjęciu. pomózcie..
Według mnie ten towar ma ustawiony znacznik "obrót w systemie VAT marża". Sprawdź w kartotece towaru (zakładka Inne), popraw i pobierz sprzedaż z kasy jeszcze raz.


tylko w kartotece którego towaru??

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 21, 2015, 13:21:00 »
tylko w kartotece którego towaru??
W katotece towarów ustaw kolumnę Obrót w systemie marżowym i posortuj po tej kolumnie.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 21, 2015, 13:21:44 »
witam
odświeżam.... też mam problem z odbiorem sprzedaży, takie błedy wyskakują jak na zdjęciu. pomózcie..
Według mnie ten towar ma ustawiony znacznik "obrót w systemie VAT marża". Sprawdź w kartotece towaru (zakładka Inne), popraw i pobierz sprzedaż z kasy jeszcze raz.
Jak klikniesz dwa razy na komunikat, to nie otwiera się informacja, o który towar chodzi? Sprzedajesz produkty w systemie VAT marża? Jeśli nie, to usuń znacznik dla wszystkich (jest w operacjach zbiorczych dla towarów).

tylko w kartotece którego towaru??
Krzysztof, Radom

Offline karolbin1

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.37 SP3
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 21, 2015, 15:06:55 »
witam
odświeżam.... też mam problem z odbiorem sprzedaży, takie błedy wyskakują jak na zdjęciu. pomózcie..
Według mnie ten towar ma ustawiony znacznik "obrót w systemie VAT marża". Sprawdź w kartotece towaru (zakładka Inne), popraw i pobierz sprzedaż z kasy jeszcze raz.
Jak klikniesz dwa razy na komunikat, to nie otwiera się informacja, o który towar chodzi? Sprzedajesz produkty w systemie VAT marża? Jeśli nie, to usuń znacznik dla wszystkich (jest w operacjach zbiorczych dla towarów).

tylko w kartotece którego towaru??
nie otwiera się informacja po dwukrotnym kliknięciu. Nie sprzedaje w systemie VAT marża.  Jak ten znacznik usunąć dla wszystkich towarów?? proszę o instrukcję..

Offline karolbin1

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.37 SP3
Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 21, 2015, 15:10:34 »
witam
odświeżam.... też mam problem z odbiorem sprzedaży, takie błedy wyskakują jak na zdjęciu. pomózcie..
Według mnie ten towar ma ustawiony znacznik "obrót w systemie VAT marża". Sprawdź w kartotece towaru (zakładka Inne), popraw i pobierz sprzedaż z kasy jeszcze raz.
Jak klikniesz dwa razy na komunikat, to nie otwiera się informacja, o który towar chodzi? Sprzedajesz produkty w systemie VAT marża? Jeśli nie, to usuń znacznik dla wszystkich (jest w operacjach zbiorczych dla towarów).

tylko w kartotece którego towaru??

Udało się! Usunąłem znacznik dla wszystkich zbiorczo i jest ok. Dzięki za pomoc!

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: problem z odbiorem sprzedaży z kasiarza gt
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 21, 2015, 15:10:34 »