Autor Wątek: Problem z wysyłaniem PDF.  (Przeczytany 3521 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kubuss

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.30 SP1
Problem z wysyłaniem PDF.
« dnia: Grudzień 14, 2015, 19:01:56 »
Witam
Po wystawieniu faktury przechodząc klikając w przycisk "zapisz" następnie wyślij e-mail otwiera mi się program pocztowy z nową wiadomością i to wszystko jest ok.
Niestety załącznik ma wielkość 0 bajtów i nie da się otworzyć....
Proszę o pomoc w czym leży problem.
Moja wersja programu to Subiekt GT 1.30 SP1 (1.3002.20.2693)

Offline bartm

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.34 SP3

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17232
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z wysyłaniem PDF.
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 14, 2015, 19:09:31 »
Czytanie również, wiadomość od Insertu wysłana do każdego użytkownika programu:

Cytuj
InsERT czwartek, 10 grudnia 2015 r.

Problem z eksportem wydruków do formatu PDF
Napływają do nas informacje o problemach z eksportem wydruków z systemu InsERT GT do formatu PDF. W efekcie eksportu wydruku powstaje plik PDF o rozmiarze 0 kB.

Problem wywołała poprawka do systemu operacyjnego Windows o numerze KB3102429.

Aby wyeliminować problem, należy odinstalować tę poprawkę. W tym celu należy w Panelu sterowania wybrać polecenie Odinstaluj program. W oknie z listą programów po lewej stronie znajduje się opcja: Wyświetl zainstalowane aktualizacje. Należy tę opcję włączyć i odszukać poprawkę o numerze KB3102429. Po odinstalowaniu konieczny będzie restart komputera.

Oczywiście pracujemy też nad systemowym rozwiązaniem tego problemu. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z wysyłaniem PDF.
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 14, 2015, 19:09:31 »