Autor Wątek: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia  (Przeczytany 3616 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Damek_De

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47 SP1
Witam,

Przenosiłem Subiekt za pomocą Archiwizator na nowy komputer.
Po przeniesieniu nie wchodzą zamówienia z Shoper Manager.
Jak wysyłam z Shoper Manager zamówienia mam komunikat, że przeszło pomyślnie.
Co ciekawe jak utworzyłem w subiekt nowy podmiot i połączyłem z Shoper Manager zamówienia przeszły.
Czy ma ktoś jakąś wskazówkę podpowiedź ?

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9234
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 06, 2017, 08:50:56 »
Zgłoś się raczej do kogoś od Shoper Managera. Subiekt nie pobiera zamówień z tego managera, to manager dodaje do Subiekta zamówienia.
Sławek, Zduńska Wola

Offline Damek_De

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47 SP1
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 06, 2017, 13:49:40 »
Ale jak wybiorę inny podmiot w Subiekt i połącze go z Shoper to zamówienia przechodzą, więc nie do końca jestem przekonany, że to problem Shopera.

Offline subiekt_user

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 334
  • Reputacja +4/-1
  • Wersja programu: Najnowsza wersja - abonament na ulepszenia wykupiony
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 06, 2017, 14:02:12 »
Ale jak wybiorę inny podmiot w Subiekt i połącze go z Shoper to zamówienia przechodzą, więc nie do końca jestem przekonany, że to problem Shopera.

Powyższy argument nic nie mówi, na jego podstawie można być również przekonanym, że to wina Shopera. Subiekt działa? Działa. No to wina jest po stronie zewnętrznego narzędzia zapewne mniej dopracowanego, aniżeli Subiekt.

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9234
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 06, 2017, 15:51:49 »
Ale jak wybiorę inny podmiot w Subiekt i połącze go z Shoper to zamówienia przechodzą, więc nie do końca jestem przekonany, że to problem Shopera.

A możesz dodać zamówienie w Subiekcie? Jeżeli tak to co ma Subiekt do tego, że zewnętrzne narzędzie nie potrafi tego zrobić?
Sławek, Zduńska Wola

Offline Damek_De

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47 SP1
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 07, 2017, 11:50:02 »
Dalej uważam, że problem jest po stronie Subiekt a konkretnie po stronie Sfery.
Jak mam inny podmiot w wersji próbnej to wszystko działa.
Coś jest chyba nie tak z licencjami, dodam, że były one przenoszone.
W załączniku screen licencje podmiotu.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 07, 2017, 16:35:14 »
Dalej uważam, że problem jest po stronie Subiekt a konkretnie po stronie Sfery.
Jak mam inny podmiot w wersji próbnej to wszystko działa.

Pomocne byłoby zamieszczenie treści błędów, a nie Twoje przypuszczenia.

Coś jest chyba nie tak z licencjami, dodam, że były one przenoszone.

Takich informacji się nie dodaje tylko podaje na samym początku... Ktoś kto podejmuje się takich operacji powinien wiedzieć co robi... Dlaczego jest inna wersji uprawnień niż programu, dlaczego nie została wykonana aktywacja ?
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 07, 2017, 17:29:12 »
.....Dlaczego jest inna wersji uprawnień niż programu, dlaczego nie została wykonana aktywacja ?
A Sfera nie ma przypadkiem nr wersji GT z dnia jej aktywacji? Bo mnie na to wygląda.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 07, 2017, 19:23:57 »
.....Dlaczego jest inna wersji uprawnień niż programu, dlaczego nie została wykonana aktywacja ?

A Sfera nie ma przypadkiem nr wersji GT z dnia jej aktywacji? Bo mnie na to wygląda.

Masz rację, źle spojrzałem... Należałoby sprawdzić jeszcze wersję uprawnień Subiekta, ale nawet jeśli jest w wersji 1.45 to raczej nie są wykorzystywane nowe funkcjonalności i nie tu leży przyczyna problemu... Najwięcej powiedziałaby błędy z Shopera.
Daniel, Białystok.

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 07, 2017, 20:12:49 »
a moze jakies pola wlasne wykorzystujesz albo triggery ktorych tu brak?

Offline Damek_De

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47 SP1
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 08, 2017, 06:50:47 »
Wersja uprawnień jest 1.45 bo taka była wówczas obowiązująca wersja.
Jak mogę aktywować Sferę ?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 08, 2017, 08:37:05 »
Wersja uprawnień jest 1.45 bo taka była wówczas obowiązująca wersja.
Jak mogę aktywować Sferę ?

Przeczytaj co napisaliśmy - nie można i nie ma to znaczenia.
Daniel, Białystok.

Offline Damek_De

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47 SP1
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 12, 2017, 07:30:10 »
A jednak problem występował po stronie Subiekt.
Otrzymane kody aktywacyjne były wygenerowane dla nowszej wersji niż miałem zainstalowaną.
Jak zaktualizowałem Subiekt i wprowadziłem je na nowo wszystko ruszyło.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 12, 2017, 09:28:02 »
A jednak problem występował po stronie Subiekt.
Otrzymane kody aktywacyjne były wygenerowane dla nowszej wersji niż miałem zainstalowaną.
Miałeś wpisane do bazy kody nowszej wersji niż wersja bazy?
Ktoś grzebał w tej bazie bez pojęcia.
No, chyba że to cud.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline Damek_De

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47 SP1
Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 12, 2017, 10:00:13 »
W bazie nic nie grzebałem.
Użyłem narzędzia INSERT Archiwizator.
Poprostu przeoczyłem w treści maila z INSERT, że są to kody dla wersji 1.48.
Szkoda tylko, że program jakoś tego nie zasygnalizował, że Subiekt jest nieaktywny.
Zorientowałem się dopiero jak próbowałem ponownie aktywować wpisują kody otrzymane.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 12, 2017, 10:00:13 »